با من بمان

جهان اهنگ او دارد.تصمیم تو چیست؟قدم در راه گذاشته ای

با من بمان

جهان اهنگ او دارد.تصمیم تو چیست؟قدم در راه گذاشته ای

یلدا

یلداتون مبارک

الهی غماتون اندازه روز یلدا و شادیهاتون قد ۱۰۰ تا شب یلدا


گذشته

سلام

عزاداریاتون قبول باشه

امیدوارم بعد اون عزاداریا روح و قلب صافی به دست اورده باشین

من تقریبا چنین حسی دارم

شب و روز تاسوعا که ما خونه بی بی من بودیم چون هر سال نذری میده و ما هم میریم تا کمک ناچیزی بکنیم که اگه ازمون بر بیاد همگی باهم انجام بدیم

و شب عاشورا هم رفتیم تکیه

صبح عاشورا هم عزم خونه مادرشوهر کردیم که اقای همسر گفت زود اماده شو که اونا میخوان برن خارج شهر واسه عزاداری که ما هم بهشون برسیم

حالا من هنوز میخواستم حموم برم و اقای همسر همون صبح یادش اومده اینو به من بگه

گفتم من کلی کار دارم فکر نکنم بهشون برسیم

که قضیه منتفی شد و نتیجه این شد که ما خودمون جدا رفتیم هیئت ها رو دیدم و نهار هم بیرون خوردیم

تا مادرشوهر جان بیان و عزتی سر ما بگذارند

عصر هم باز شام غریبان رفتیم یه امامزاده وسط شهر که اونم خوب بود 

روز جمعه  مادرشوهر قضیه تغییر شغل همسری رو پیش کشید و من هم که مخالف بودم کلا بعد از لطف دوباره از جانب برادرشوهر و زنش مبنی بر منت شون که هر چی دارین از ما دارین و باید دائم دسبوس ما باشین

موافقت خودمو اعلام کردم و دلیلشم اوردم و گفتم همه چیو

و حالا قرار بر این شده که عزممون رو جذب کنیم واسه تغییر شغل همسری ولطف خدا رو مطلبیم

روز جمعه هم راه افتادیم به طرف جهنم مون

و الانم در جهنم غربتیم


فرارسیدنه تاسوعا وعاشورای حسینی تسلیت

منو از دعای خیرتون محروم نکنین

ایشاالله زیر سایه لطف ائمه روزگار بگذرونیم

چقد دلم میخواد برم تو مراسمای عزاداری و زار بزنم

دیشب با دیدن فیلم مختار کمی اون بغضمو ازاد کردم

اما هنوز گلوم سنگینه و بغضی توش مونده

چقدر دلم میخواست هفته ی قبل تو جمع عروسی و ولیمه ومهمونی میبودم

از یک ماه قبل همش تاکید میکردم

اما نتونستی و منم ناچارا پذیرفتم

حالا احتمالا واسه جبرانش میخوای این هفته رو مرخصی بگیری

؟؟؟؟؟؟؟؟

اما چه فایده

اعتراف

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

هر دم از این باغ بری میرسد..goh khorie jaroo

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

رمز همون قبلیه است.کسی هم خواست بیاد اسم وبلاگشو بزاره

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

کوفته

سلام

دیروز جای همگی خالی کوفته تبریزی درست کردم

وای چه حالی داد بعد از مدتها خوردنش

کلا عاشق اون آلو های وسط کوفته ام

البته هر غذایی که توش آلو باشه خیلی دوست دارم

حسابی مزه داد

خدایا شکرت 


عروسیه و دومادیه

اخ جون باید بریم عروسی

اونم عروسیی که تا حالا ۴ بار تاریخشو عقب انداختن

و الان خدا بخواد دیگه کارت هم پخش کردن و این یعنی این که نمی تونن دیگه زیرش بزنن

از زمانی که این زوج جون ۲ ماهه عقد بودن تاریخ عروسیشون هی عقب افتاد تا الان که ۳ ساله عقدن

دعا کنین واسه اقای همسر مشکلی از لحاظ کاری پیش نیاد تا با خیال راحت بریم عروسی