با من بمان

جهان اهنگ او دارد.تصمیم تو چیست؟قدم در راه گذاشته ای

با من بمان

جهان اهنگ او دارد.تصمیم تو چیست؟قدم در راه گذاشته ای

میروم

سلام 

یه چند روزی نیستم 

میرم خونه مامانم 

حسه خیلی خوبی دارم 

تا اقای همسرم با تنهایی حسابی حال کنه 

دستون دارم 

به زودی بر میگردم 

جمعه هم عروسی پسر داییمه ... 

تا بعد

کو؟

سلام 

هنوز این مشکله من حل نشده 

اگه به حرف اقای همسر بی توجهی کنم باید اخم تخم هاشو تحمل کنم 

اخه چرا این اقایون یهو اینقدر خودخواه میشن که راه تصمیم گیریه عادیو میبندن 

کجاست اون روزای عشقی که داشتیم 

چی شد اون همدلیها 

کجا رفتن اون وعده وعیدا 

کو اون هر چی تو بگی نازگلم  

یعنی طوله عمر یه عشق اینقدر کوتاهه؟ 

یا عشقا ابکی شدن؟؟؟؟

help me

سلام 

ولادت امام حسین مبارک 

یه مشکل واسم پیش اومده 

لطف کنید کمکم کنید به خصوص متاهلین 

اگه همسرتون بخواد به زور شمارو وادار به یه کار کنه که با نگرش شما هیج جوره یکی نیست چی کار میکنید؟ 

مثلا بخواد طرز پوشش شما رو کلا زیرو رو کنه و لباس هایی رو بخره و بگه باید اینارو بپوشی چون من اینجوری میپسندم

من به این مشکل برخوردم  

دلیلشو نمیدونم 

اما اقای همسر منو همین جوری دید و پسندید 

البته بازم کلی کنار اومدمو به خاطرش عوض شدم  

اما بازم قانع نیست 

واقعا الان من باید چیکار کنم ؟اصلا نمیتونم با این خواسته اش کنار بیام 

نه دیگه

سلام 

قرار نبود این همه مدت نباشم 

اما شد 

واسه تجدید روحیه و قوا خوب بود 

امیدوارم الکی خودم به دردسر نندازم 

خودمم انگار یه جورایی دنبال دردسر میگردم 

اما نه دیگه نمیزارم