با من بمان

جهان اهنگ او دارد.تصمیم تو چیست؟قدم در راه گذاشته ای

با من بمان

جهان اهنگ او دارد.تصمیم تو چیست؟قدم در راه گذاشته ای

سلام سلام من اومدم

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

میام میگم

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

ادامه ی داستان به سر انجام رسیدن عشقمون

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

تنبل شدم

سلام

خیلی خیلی تنبل شدم

از نظر رسیدگی نکردن به وبم

کلی مطلب نا نوشته دارم

هنوز ادامه داستانه عشقمون مونده

هنوز اخرین پست اون ماجرایی که برادر شوهر و خواهرشوهر تو عید واسم چیدن مونده

هنوز به دوستای نتی درست سر نزدم

هنوز....

کی از تنبلی در میام ایا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


ترس

ترس

ترسم از دسته تو بوده

برای خواستنه عشقم

نیاد اون

نیاد اون روزی که دیره واسه داشتنه عشقم

ترس

ترسم اینه که روزی من به یاد تو نباشم

دیگه ددددل

دیگه دلسرد بشم از تو

برمو با تو نباااااااااااااااشششششششششششششششم

برمو با تو نباااااااااااااااشششششششششششم

ترس منه اینه که روی قولم پا بزارم

واسه بدبینیو حرفات تورو تنها بزارم

ترس من از خنده های تلخو بی روحه لب توست

کاش بدونی دل تنهام گم شده تو این شب تار

ترس

ترسم اینه دیر بفهمی عشق پاکو تو نگاهم


دیگه آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ

دیگه ارزوم نباشه بمونیم همیشه با هم



عشقم شده این اهنگ

نمیدونم واسه چی

اما اخر صداست این شادمهر

با خودم میگم یعنی خوش به حال اونی که ۲۴ ساعت با شادمهره

بخداااااااااااااااا

از عمرش لذت میبره با شنیدنه صداش

چه نعمتی خدا بهش داده


همون بهتر که از ایران رفت ما بیشتر صداشو داریم

i love u shadmehr





این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

...

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.