با من بمان

جهان اهنگ او دارد.تصمیم تو چیست؟قدم در راه گذاشته ای

با من بمان

جهان اهنگ او دارد.تصمیم تو چیست؟قدم در راه گذاشته ای

عروسیه و دومادیه

اخ جون باید بریم عروسی

اونم عروسیی که تا حالا ۴ بار تاریخشو عقب انداختن

و الان خدا بخواد دیگه کارت هم پخش کردن و این یعنی این که نمی تونن دیگه زیرش بزنن

از زمانی که این زوج جون ۲ ماهه عقد بودن تاریخ عروسیشون هی عقب افتاد تا الان که ۳ ساله عقدن

دعا کنین واسه اقای همسر مشکلی از لحاظ کاری پیش نیاد تا با خیال راحت بریم عروسی


نظرات 4 + ارسال نظر
افزایش بازدید دوشنبه 8 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:53 ب.ظ http://www.sabzbn.com

افزایش امار وبلاگ
افزایش رنک گوگل و الکسا
ترافیک سایت خود را افزایش دهید
بازدید کنندگان سایت خود را چندین برابر کنید
همه و همه به صورت رایگان

مرضیه دوشنبه 8 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 02:10 ب.ظ

چقذه این فامیلای شما عروسی میکنن... من هم عروسی میخوام! یه فامیل هم که لنگ اینن که من عروس شم!! آخه این چه وضعشه؟؟؟

همینه دیگه
فامیلتون منتظر اینن که تو عروس شی اجازه صدور بقیه عروسیا خود به خود امضا بیشه
زود باش دیگه

سپیده(خاطرات من) دوشنبه 8 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 06:31 ب.ظ http://selena0cute.blogfa.com/

ایشالا میری و حسابی خوش میگذرونی
جای ما رو هم خالی کن دوست جونم

ایشااللههههههههههههههه

جوجوک سه‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:09 ق.ظ http://arteen.mihanblog.com

دوست گلم!
برای عروس و داماد ناراحت شدم
بنده های خدا
هزار بار برنامه ریزی کردند و به هم خورد
به امید خدا هم کار شوشو درست می شه و هم اینکه برنامه اونها به هم نمی خوره و با شادی بروی عروسی و حسابی خوش بگذره
جای من هم خالی

ممنون دوست مهربونم
حتما گلم
دعا کن خوش بگذره و

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد