با من بمان

جهان اهنگ او دارد.تصمیم تو چیست؟قدم در راه گذاشته ای

با من بمان

جهان اهنگ او دارد.تصمیم تو چیست؟قدم در راه گذاشته ای

سلام

نمیدونم واسه چی بعد دیدن این عکس ها دوستان گفتن که چهره بسی بسیار اشناست؟

خودمم نمیدونم دلیلش چیه

کسی میدونه به منم بگه؟؟؟

عکس

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

حالم بده ادم بده

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

مهمون

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

سلام دوستام

میخوام عکس بزارم

کسی راهی میدونه که نشه عکسو سیو کرد؟

کجا بودم

سلام

نبودم

کجا بودم؟

شنبه واسه اقای همسر ماموریتی پیش اومد و این شد که منم عازم خونه مامانم شدم

البته ماموریت اقای همسر 1.5 روز بیشتر نشد

اما خوب من فرصت رو مناسب دونستم که برم دکتر

و این چند روز هم به دکتر و دوا و ازمایش گذشت

و دیروز هم برگشتم خونه

و با خونه که چه عرض کنم با طویله روبرو شدم

و اقای همسر هم نطق کردن که تا شب هم تمیز کنی مرتب نمیشه خونه

شاید اینجوری میکنه که من چند روز نزارم برم

نظرتون چیه؟

به خیر گذشت

بله دیگه امتحانه رو دادم

اما مطمئنم که فقط پاس میشم

و از تاپ خبری نیس

و این یعنی اقای همسر اسوده بخواب که ما تاپ نمیشیم

فاینال

طی یه اقدام غافلگیرانه از جانب اموزشگاه متوجه شدیم که فاینال همین جمعه است

و این یعنی تاپ شدنم محاله(برنامه ریزیم به هم خورده)

در صورتی همگی فکر میکردیم جمعه دیگه فاینال داریم

و جالب اینجاست دارن یه جلسه رو بدون تشکیل دادنش هوا میکنن

شایدعادت کردیم دیگه به اینکه حق بخوریم و حقمون خورده بشه