معرفی صفحه جدید وبلاگ

سلام دوستان عزیزم . از این به بعد می تونید کارهای روبان دوزی من رو به همراه تمامی سفارشات انجام شده و قیمتها در وبلاگ جدیدم ribbonart.blogfa.com دنبال کنید . همچنین با لایک کردن صفحه فیس بوکم به آدرس facebook.com/nedanabavi.ribbonart  به طور خودکار از نمونه کارهای جدید روبانی مطلع می شوید . 


شروع فعالیت در اینستاگرام

عزیزان سلام شبتون به خیر . از وقتی که بلاگفا بازی در آورده برامون دیگه خیلی کم اومدم توی وبلاگم و مدتیه توی اینستاگرام فعالیت دارم و تقریبا به روزه . اگر دوست داشتید می تونید به آدرس instagram.com/nabavi_ribbonart مراجعه کنید و بعد از فالو کردن پیج از مطالب و خبرها و آموزشهای تازه استفاده کنید . منتظر همه دوستای مهربونم هستم که چند سال در این وبلاگ منو همراهی کردن و همچنین اون عزیزانی که تازه به جمع ما پیوستن .

نمونه کار هنرجوهای دوره مبتدی قسمت دوم

سلام عزیزان و دوستان خوبم . سال نو به همه شما عزیزان مبارک باشه . امیدوارم سال خوبی همراه با موفقیت در پیش داشته باشید . ببخشید که من اینقدر دیر سال نو رو تبریک می گم که البته به علت خرابی کامپیوترم بوده و تازه تونستم بیام توی نت . آخرین مطلبی رو که سال گذشته توی وبلاگم گذاشتم نمونه کار هنرجوهای خوب دوره مبتدیم بود . دلم می خواد سال جدید رو هم با ادامه نمونه کارهای این عزیزان شروع کنم . امیدوارم از دیدنشون لذت ببرید و با نظراتتون به این عزیزان انرژی بدید . متشکرم .

 

 

بقیه تصاویر در ادامه مطلب : 

نمونه کار هنرجوهای دوره مبتدی

سلام دوستان عزیزم . امیدوارم حال همگی شما خوب خوب باشه و این روزهای آخر سال 1393 رو به خوبی بگذرونید . مدتهاست قصد دارم نمونه کار هنرجوهام رو براتون بگذارم ولی فرصتی دست نمی داد تا اینکه بالاخره امشب بین کارها و مشغله های شب عید این تصمیمم رو عملی کردم . من که از دیدن کارهای زیباشون لذت می برم . امیدوارم برای شما هم همین طور باشه . بعضی از این کارها جلسه اول دوره ی مبتدی هستند یعنی اولین باری که هنرجوها سوزن رو دست گرفتن و تازه شروع به کار کردند . دوست دارم نظرتون رو در مورد کارهای این عزیزان جویا بشم چون می دونم که خودشون هم از این بخش دیدن می کنند .

 

 

 

بقیه تصاویر در ادامه مطلب :

رومیزی روبان دوزی و هویه کاری 1

سلام دوستان عزیزم . دلم برای همه شما و همچنین این وبلاگ که محل تماس و صحبت من با شماست تنگ شده که به علت زیاد بودن مشغله کاری و البته مهمتر از اون ایرادات کامپیوترم هست . رومیزی رو که در تصویر می بینید تلفیقی از نقاشی روی پارچه و روبان دوزی و هویه کاریه با ابعاد یک متر × یک متر که احتمالا روی میز مهمانان برنامه طعم زندگی اون رو دیدید . این رومیزی برای میز وسط مبلمان کاملا مناسبه و می شه اون رو به شکل مربع یا لوزی روی میز پهن کرد که در هر دو تصویر می بینید .

 

برنامه آموزش روبان دوزی از سیمای خوزستان

سلام دوستان گلم . صبحتون به خیر برای اون دسته از عزیزانی که علاقمند به آموزش روبان دوزی هستند : امروز سه شنبه صبح ساعت 10:30-11:30 از شبکه خوزستان آموزش روبان دوزی دارم . اگر آموزش خاصی مد نظرتون هست می تونید برای برنامه طعم زندگی پیامک بفرستید به شماره 30000602 فقط اول پیامتون کد برنامه رو که عدد 511 هست بنویسید . اگر امروز موفق به دیدن این برنامه نشدید تکرارش روز بعد در همون ساعت پخش می شه

برنامه آموزش روبان دوزی در شبکه خوزستان

سلام دوستان گلم . بعد از مدتی غیبت اومدم با یه خبر خوب . امروز در شبکه خوزستان برنامه آموزش روبان دوزی داشتم . ببخشید که دیروز نشد بیام توی نت تا بهتون اطلاع بدم البته تکرارش فردا صبح ساعت 10:30 - 11:30 دوباره پخش می شه . شبکه استان خوزستان برنامه طعم زندگی . چون اولین جلسه بود معرفی وسایل رو داشتم به همراه دوخت گره فرانسوی و آموزش یک نمونه برگ . اگر دوست داشتید برنامه رو ببینید . ضمنا اگر گل خاصی رو دوست دارید یاد بگیرید البته با توجه به وقت کمی که به برنامه هنری اختصاص می دن از شبکه خوزستان تقاضا کنید . شماره های برنامه رو الان حفظم نیستن ولی بعدا بهتون اطلاع می دم . برای همتون آرزوی سلامتی و شادی دارم . موفق باشید

آموزش دوخت سبد 2

 

  

 با استفاده از آموزش تصویری زیر به راحتی می توانید سبدهای زیبایی بدوزید. 

آموزش دوخت سبد 1

 با استفاده از کمی پارچه با رنگهای شاد می توانید برای خرده ریزه ها سبدهای زیبایی بدوزید و اتاق و کمد خود را مرتب کنید . در ادامه مطلب می تواند آموزش دوخت این سبد زیبا را که بسیار آسان است ببینید . 

 

 

 

آموزش تصویری در ادامه مطلب :

مدل تزیین حنا

این تزیین حنا رو برای یه زوج خوشبخت در شهریور امسال انجام دادم ولی تا الان فرصتش پیش نیومده بود که توی وبلاگ بگذارمش . می دونم که توی ایام محرم و صفر هم مناسبتی نداره ولی چون ممکنه تا مدتها نتونم بیام همین امشب تصویرش رو می گذارم . امیدوارم بتونه براتون مفید باشه .