آلبوم و فهرست مطبخ رویا

 

 

                                                                       

                                                     فهرست الفبایی مطبخ رویا

                      شما می تونید در این فهرست، لیست کامل آشپزی اینجا را به ترتیب حروف

                       الفبامشاهده بفرمایید وبا کلیک کردن روی اسمشان ،طرز تهیه آن را ببینید.         

                                                                 

                                                    آلبوم مطبخ رویا

             شمادر آلبوم مطبخ رویا، تصاویرآشپزی وبلاگ را به همراه تزیینات مشاهده

                    می فرمایید  و با کلیک کردن روی تصاویر ،طرز تهیه آنها را می بینید.

*** برای دیدن رسپی های جدید مطبخ رویا ، لطفا به پیج اینستاگرام مراجعه کنید...لینک زیر

صفحه اینستاگرام مطبخ رویا

حلوای خشک زنجبیلی

سلام به همه شما خوبان...این حلوا اصالتا تبریزی هست .بسیار راحت درست می شه و خیلی خوشمزه و مقوی هست.بیشتر شبیه شیرینی خشک است.امیدوارم بپسندید.

 


.....آدرس من در اینستاگرام:liliangol54.......

 

ادامه نوشته

آش جو**ویژه ماه رمضان.

سلام دوستان عزیز...این آش بسیار مقوی و خوشمزه هست.درست کردنش هم خیلی ساده ..امیدوارم با لذت برای افطار درست بفرمایید و میل کنید.

 

.....آدرس من در اینستاگرام:liliangol54.......

ادامه نوشته

سوپ قارچ (2)

سلام به همه شما همراهان ...اين سوپ قارچ بدون شير است و خيلي سريع حاضر مي شه و بسيار خوشمزه و خوش طعمه ..من اين سوپ خوشمزه را در يكي از رستوران هاي معروف تست كردم و خيلي دوست داشتم و باچند بار امتحان به دستور اين سوپ خوشمزه رسيدم...اميدوارم خوشتون بياد ..

     ....آدرس من در اینستاگرام:Liliangol54.....

 

ادامه نوشته

کلم پلو

سلام.این هم یک پلو مخلوط اصیل ایرانی که مطمءنم که خانم های کدبانو،خیلی بهتر از من درست می کنند ولی برای نو عروسان ،اینجا می نویسم تا با خیال راحت و بدون اینکه نگران بوی کلم باشند برای عزیزانشون درست کنند.

........آدرس من در اینستاگرام:liliangol54.......

 

ادامه نوشته

قيمه رشته پلو (قيمه لا رشته پلو )

سلام به دوستان مهربان .......اين هم يك رشته پلوي خوشمزه ....جاي شما سبز

 

ادامه نوشته

شیرینی نان شکری***ویژه عید نوروز

سلام به همه دوستان خوبم.دیگه داره صدای پای بهار شنیده می شه.این هم یک شیرینی بسیار ساده و آسان که مواد اولیه آن محدوده ولی خیلی خیلی نرم و خوشمزه هست.امیدوارم خوشتون بیاد.

..........آدرس مطبخ رویا دراینستاگرام:liliangol54.....................................

ادامه نوشته

سبزی پلو با ته چین ماهی***ویژه عید نوروز***

دوستان عزیزم ...سلام  .همینطور که میدونید یکی از غذاهای مخصوص چهار شنبه سوری و شب قبل از سال تحویل سبزی پلو با ماهی هست که بسیار هم لذیذه و به علت اینکه با سیر تازه درست می شه عطر ان بسیار دلپذیر هست .این هم ته چین ماهی که نسبت به ماهی سرخ شده سالم تره.امیدوارم خوشتون بیاد.

 

ادامه نوشته

شیرینی پادرازی**ویژه عید نوروز

سلام به همه عزیزان.خدا قوت..این هم یک شیرینی محبوب که برای عید نوروز هم خیلی مناسبه.امیدوارم خوشتون بیاد.

.....آدرس من در صفحه اینستاگرام:liliangol54............

 

ادامه نوشته

شیرینی نان چایی**مخصوص عید نوروز

سلام به همه شما خوبان خسته !!!خدا قوت ...اين شيريني با عطر هل يك شيريني سنتي قزوين است كه طعم بي نظيزي داره و در عين حال خيلي شيرين نيست ..توصيه مي كنم براي عيد امسال درست بفرماييد .پشيمان نمي شويد ...

 

..........آدرس من در اینستاگرام: liliangol54..............


 

ادامه نوشته

شيريني گل مينا

با سلام به همه دوستان عزيز..اين هم يك شيريني خشك فانتزي براي پذيرايي از عزيزانتون ...اميدوارم در اين روزهاي با قيمانده از سال ، درست بفرماييد و با لذت ميل كنيد..

..........آدرس من در اینستاگرام: liliangol54..............


 

ادامه نوشته

سوهان عسلی(ویژه عید نوروز)

سلام به شما هم دوستان عزيزم ...ماه اسفند از راه رسيد ...ماه خانه تكاني و خريد و البته شيريني پزي كه شيرين ترين بخش ماجراست...اميدوارم شما هم لذت ببريد ..اين هم يك شيريني بسيار كم كالري وساده كه درست كردن آن فقط يك ساعت وقت مي بره وماندگاري زيادي داره .

ادامه نوشته

چیز کیک توت فرنگی **ویژه ولنتاین**

سلام به همه عزیزان...این هم یک چیز کیک گرم که از نظر طعم  و عطر بسیار بهتر از چیز کیک های سرد هست و به نظرم حتی کسانی که با طعم پنیر در چیز کیک ها میانه خوبی ندارند عاشق این شیرینی خوشمزه می شوند.امیدوارم دست به کار بشوید و برای روز عشق چه فرنگی وچه ایرانی"سپندارمذگان" درست بفرمایید .و با عشق در کنار کسانی که دوستشون دارید میل کنید.

                              آدرس من در اینستاگرام:liliangol54

 

ادامه نوشته

سالاد کلم و هویج "کی اف سی"یا Coleslaw

سلام  به شما همه دوستان خوبم....این هم یک سالاد خوشمزه ،که با خوراک های گوشتی مثل مرغ سوخاری یا همبرگرها بسیار خوشمزه هست.امیدوارم دوست داشته باشید.

ادامه نوشته

ترشی لبو

سلام به ذوستان خوبم....این هم یک ترشی خوشمزه و بسیار خوشرنگ که طعم آن ملس هست و برای تزیین سالاد ها به خصوص سالاد کلم ، مناسبه...امیدوارم درست کنید و در طول سال ازش لذت ببرید .


 

                                    آدرس صفحه من در اینستاگرام:liliangol54

 


 

ادامه نوشته

ته چين مرغ وبادمجان(ته چين شيرازي)

سلام به همه شما عزيزان ...فصل سرما هم از راه رسيد البته با زيبايي هاي خودش ...با آرزوي دلهاي گرم براي همه شما دوستانم ....اميدوارم اين ته چين بسيار خوشمزه را امتحان كنيد ولذت ببريد .مطمئنم شما هم از اين پلو شيرازي خوشتون مياد .

 

       صفحه من در اینستاگرام:liliangol54

 

ادامه نوشته

نان به شکل هندوانه**مخصوص شب یلدا**

سلام به همه شما دوستان خوبم.شب یلدا در پیشه و بهانه ای برای دیدار کسانی که دوستشون داریم و گذراندن طولانی ترین شب سال با شادمانی در کنار عزیزانمون...این هم یک نان و پنیر یلدایی که خیلی ساده هست و می تونه سفره های زیبای شما رنگین تر کنه .پیشاپیش یلداتون مبارک.

 

                         آدرس من در اینستاگرام:liliangol54

 

 

 

 

ادامه نوشته

نان اسفناج

باز هم سلام.باز هم یک نون خوشمزه به رنگی دیگر.نانی خوشمزه و خوش عطر.به نظر من خانه ای که بوی نان تازه می ده زندگی در اون جریان داره.امیدوارم خوشتون بیاد. 

 

          آدرس صفحه من در اینستاگرام:liliangol54

 

                                  

 

 

ادامه نوشته

نان لبو

سلام به همه شما عزیزان...شب یلدا در پیشه ...بهانه ای برای گستردن سفره های با صفاو سر شار از مهر.آرزو می کنم به همه شما خوش بگذره.این هم یک نان فوق العاده خوشرنگ که برای سفره یلدا هم کاربرد داره.

                   

             آدرس صفحه من در اینستاگرام:liliangol54

 

 

 

 

 

 

ادامه نوشته

سالاد سزار

سلام به همه همراهان اين خونه ...اين هم يك سالاد خيلي خوشمزه و كامل كه مي تونه يك وعده غذاي سبك براي شام هم به حساب بياد ...اميدوارم خوشتون بياد .

 

                  آدرس صفحه من در اینستاگرام:liliangol54

 

 

ادامه نوشته

کیک هل و گلاب

سلام به شما خوبان ....این هم یک کیک خوش عطر که طعم بی نظیری داره .....امیدوارم امتحان کنید ولذت ببرید. 

 

ادامه نوشته

كوفته تبريزي

سلام به همه شما عزيزان .....اين هم كوفته اصل تبريزي كه طعمش بي نظيررررررره ...يكي از خوراك هايي كه بسيار درخواست كرده بوديد ...اميدوارم با لذت درست كنيد وميل بفرماييد ..

ادامه نوشته

شامي آرد نخودچي

سلام به همه شما .بعد از يك تاخير طولاني ...يك شامي خوشمزه مناسب اين روزها ..هم سرد و هم گرم آن خيلي خوشمزه است .اميدوارم بپسنديد .

 

ادامه نوشته

كيك قرمز مخملي

سلام به همه شما دوستان عزيز و مهربان .......

اين كيك خوشگل و خوشمزه را ديروز درست كردم .....بسيار لطيف و خوش طعم بود ...اميدوارم شما هم بپسنديد و با لذت در كنار عزيزانتون ميل بفرماييد ....

راستي .............پنج سالگي وبلاگ" مطبخ رويا" هم مبارك



 جدیدترین تصاویر هنرمندی شما دوستان خوبم در صفحه تصاویر آشپزی شما (12)  قرار داده شده است .. .در اینجا مجددا از شما صمیمانه تشکر می کنم .شما هم اگه دوست داشتید تصاویر زیبای اشپزی خودتون را برام بفرستید...منتظر تصاوير زيباي شما هستم..لطفا تا پایان صفحه را ببینید عکس ها بر اساس نام طبقه بندی شده ....


ادامه نوشته

ترشي كلم قرمز

دوستان نازنينم ....من از امروز به مدت يك هفته به مسافرت مي روم ...پيشاپيش از تاخير در پاسخگويي به نظرات شما عذر خواهي مي كنم .6/11/95


سلام به دوستان عزيزم ..اميدوارم در اين روز هاي سرد دلهاتون سرشار از گرماي مهر ومحبت باشه و سالم وشاد باشيد ..اين هم يك ترشي ساده و فوق العاده خوش رنگ كه مي تونه زينت بخش سفره هاي رنگين شما باشه ...


ادامه نوشته

پيتزا قيفي

                                       "ميلاد خاتم پيامبران فرخنده باد "

با سلام به همه دوستان خوبم ...اين هم يك مدل فانتزي از پيتزا كه بسيار براي مهماني هاي تولد مناسبه وميزهاي زيباي شما را رنگين تر مي كنه ..اميدوارم خوشتون بياد .


ادامه نوشته

سوسيس تخم مرغ به شكل گل

سلام به شما همه دوستان خوبم ....اميدوارم همه خوب و سلامت باشيد ..اين هم يك ايده براي يك ميان وعده ويا صبحانه ....اميدوارم دوست داشته باشيد و با لذت ميل كنيد...

*دوستان خوبم ..سايت پرشين گيگ براي مدتي اختلال داره و در چند روز آينده تصاوير پست هاي قبلي ممكنه كه ديده نشه ..پيشاپيش عذر خواهي مي كنم *


ادامه نوشته

كيك انار (مخصوص شب يلدا )


                            " عيد ميلاد مسيح بر شما عزيزان مبارك باد"


سلام به همه شما عزيزان ...اميدوارم شاد وسر حال باشيد و در شب يلدا كه در پيش رو داريد بسيار به شما خوش بگذره ...اگر دوست داريد اين كيك خوشمزه انار را براي شب يلدا درست بفرماييد و با لذت در كنار خانواده ودوستان ميل بفرماييد ....

 

ادامه نوشته

قيمه دارچيني

سلام به همه شما دوستان گرامي ..اين هم يك خورش قيمه خوشمزه باعطر دارچين يادگار مادر بزرگ عزيزم .خيلي خوشمزه است ..اميدوارم خوشتون بياد.

 

ادامه نوشته

ترشي مخلوط

سلام به همه دوستان خوبم .اين ترشي يكي از خوشمزه ترين ترشي هاي مورد علاقه منه ..l.البته از نظر من اگه تازه به تازه درست بشه وسبزيجات ان نسبتا سفت باشه خيلي خيلي خوشمزه تره ..

 


جدیدترین تصاویر هنرمندی شما دوستان خوبم در صفحه تصاویر آشپزی شما (12)  قرار داده شده است .. .در اینجا مجددا از شما صمیمانه تشکر می کنم .شما هم اگه دوست داشتید تصاویر زیبای اشپزی خودتون را برام بفرستید (لطفا عكس ها را به ايميل درج شده در وبلاگ بفرستيد ويا ادرس عكس هاي اپلود شده را در قسمت نظرات قرار دهيد )...منتظر تصاوير زيباي شما هستم..لطفا تا پایان صفحه را ببینید عکس ها بر اساس نام طبقه بندی شده ....



ادامه نوشته