با من بمان

جهان اهنگ او دارد.تصمیم تو چیست؟قدم در راه گذاشته ای

با من بمان

جهان اهنگ او دارد.تصمیم تو چیست؟قدم در راه گذاشته ای

خفگی

چند وقت پیشا یعنی 3 ماه پیش بود

یکی از دوستای دوران دانشگام یه اس مس زد بهم

:

نفسم میگیرد در هوایی که نفسهای تو نیست




من الان به این دارم میرسم


جمعه ی دلگیر در قربت

واقعا ادم میمونه اونایی که میرن تو یه کشور غریب ۰حالا به هر دلیلی)این بار سنگینه غربتو چطوری تحمل میکنن 

ما که اینجا تو یه شهر غریبیم چقدر احساس غریبی و دلتنگی میکنیم  

موندم اگه تو بلاد غریب بودیم چی میکشیدیم؟؟؟؟ 

 

غریبه توی غربت نگی چی شد محبت 

...

تکرار وتکرار

تا چند بار میشه یه اشتباهو نظاره بود و دم بر نیاورد

کاش میتونستم با اقای همسر مشورت کنم

هر لحظه بیم این تکرار اشتباه را باید من داشته باشم در حالی که هیچ ربطی میتونه به من نداشته باشه

...

الان کمی .فقط کمی اروم شدم 

یه گوش پیدا شد که حرفامو بشنوه و سنگ صبور باشه مثلا

درماندگی

از وقتی یادم میاد این اخلاقم باهام بوده

تو اینجور شرایط ها میرم تو لاک فولادیه خودم

و تو ۱۰۰ راهی میمونم

الام مثه...تو گل گیر کردم که چه تصمیمی بگیرم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

عذر

نه نبخشیدمت

به خاطر تو و اعصابی از من داغون میکنی

باید از اطرافیام به خاطر ترشیه روم عذر خواهی کنم

ببخشید که دسته خودم نیست

خسته ام

اینقدر بی هیچ کار و زحمتی خسته ام!

انگار کلی کار انجام داده باشم

کلا بی حس و حال شدم

خودم دلیلشو میدونم

اما به روی خودمو کسی دیگه نمیارم

دارم فکر میکنم قبلا خیلی راحت از سر اشتباهات همه میگذشتم اما الان...

اصلا نمیتونم به راحتی از سر خطاها بگذرم

چون خودم سعی میکنم ازارم به کسی نرسه توقع این عملو از اطرافیانم هم دارم

اما امان از بی مروتی و بی منطقی و بی انصافی...

به خاطر این کارش هرگز نمیبخشمش

هرگز

---------------------------------------------------------------------------------------

پ ن : امروز مادر اقای همسر میاد پیشمون نمیدونم تا کی میخواد اینجا بمونه

خیلی سختمه

دارم فکر میکنم چقدر تفاوته بین مادر خودم و مادر همسرم

گرچه مادرهمسرم سعی میکنه دخالتی نداشته باشه تو زندگیمون که اگه داشت غیر قابل تحمل میشد واسم

اما با این وجود دخالتهای مامان و بابایه خودم خیلی دوست دارم اخه دخالت نیست صحبتاشون راهنماییه

نمیدونم  واسه چی اما حضور مامان وبابام به قدر کل دنیا واسم دلگرمیه

دلم واسشون خیلی تنگ شده خیلی



دلم ازت پره...

کاش ما ادما اونقد پاک باشیم  که بتونیم خودمونو بنده اش بدونیم  

 

گاهی وقتا دلم بد جور از دست عزیزترین کسام میگیره و همش میخوام یه جوری 

اونارو متوجه کنم اما نمیتونم چیزی بگم اون موقع دیگه از دست خودم حسابی شاکی 

میشم ...  اما بازم خفه میشم

دوست ندارم بگم که بعضی ادما کثیفن اما.......... 

ولش  

ما اگه خیلی درست بودیم و پاک اینقد شاهد بدیه اینو اون نبودیم که  

تازشم میتونستیم یه علامت پاک یادت نره گوشه دستمون بذاریم تا یه بدی دیدیم یا خلافی 

کردیم هی خودمونو نهیب بزنیم 

دیگه این کار که ازمون بر میاد

روز مادر

سلام

پیشاپیش روز مادر رو به همه مادرای ایرانی تبریک میگم

مادرایی که با کوچیکترین حرکتشون بزرگترین درسها رو به ما بچه هاشون میدن

و با گذشتشون مارو شرمنده خودشون

الی الخصوص مامان گل خودم

که به نظر من تکه

البته از نظر هر فرزندی مادرش بهترینه

درسته روز زن هم هست پس به خانومهای صبور و مهربونه ایرونی هم مبارک باشه

...

ما شاید نتونیم واسه دست بوسی خدمت مادر و مادرشوهر برسیم

اما از راه دور هم بهترین ارزوهارو واسشون داریم


مامان خوبم روزت مبارک

من امده ام...

سلام سلام

ما اومدیم

مسافرت خیلی خوب بود و خوش گذشت جاتون خالی

حیف که کم بود

...

تا بعد