با من بمان

جهان اهنگ او دارد.تصمیم تو چیست؟قدم در راه گذاشته ای

با من بمان

جهان اهنگ او دارد.تصمیم تو چیست؟قدم در راه گذاشته ای

حال این روزها

سلام دوباره بعد چند وقت 

میدونم بی معرفت شدم و سری نمیزنم به خیلیا 

حقیقت اینه که با نزدیک شدن به هفته های اخر بارداری یه خرده نشستن پشت سیستم برام سخت شده 

این روزا حسابی سنگین شدمو جوری که اگه رو زمین بشینم بلند شدن از زمین واسم سخت میشه و نیار به یه نیروی کمکی دارم  

همسری هم حواسش به منو نی نی هست و گاهی حسابی واسه دیدن نی نی بی طاقت میشه

تا الان ۱۰کیلو اضافه ورن داشتم که از نظر پزشکم خوبه  

مشکل خاصی ندارم که به چشم بیاد 

فقط موضوعی که خیلی این روزا فکرمونو مشغول کرده کم شدن میزان پلاکتم هستش که تو ازمایش اخیرم دیده شده و کمی ترسیده شدم 

چون در این صورت اگه به حد طبیعی بر نگرده باید حتما طبیعی زایمان کنم 

واسه همین از همه دوستام و کساییی که میان اینجاالتماس دعای ویژه دارم 

 راستی نی نی ما هنوز اسم نداره 

تورو خدا اگه پیشنهادی دارین بهم بگین واقعا خیلی پروژه سختیه 

به امید سلامتی همه

بعد از مدتها

سلام به همه دوستان 

واقعا ببخشید که این همه مدت بی خبر گذاشتم رفتم 

کلی اتفاقای خووب و نه چندان خوب افتاده 

سر فرصت میام میتعریفم 

فقط اینو بگم که من و نی نی در سلامت به سر میبریم  

و الان هفته ۳۱ بارداریو میگذرونم 

و بنا به اولین تشخیص  سنو گرافی نی نیمون پسر شیطونیه که با تکوناش هی هموجور مامانشو حالی به حولی میکنه 

محتاج دعای تک تکتون هستم 

میام به همه سر میزنم 

فعلا با اجاره