با من بمان

جهان اهنگ او دارد.تصمیم تو چیست؟قدم در راه گذاشته ای

با من بمان

جهان اهنگ او دارد.تصمیم تو چیست؟قدم در راه گذاشته ای

هیجان

گاهی ادما تو زندگیشون به نظر من دلشون واسه شیطونی کردن تنگ میشه

یعنی در اصل دلشون میخواد که یه هیجان پنهونی رو تو دلشون واسه خودشون ایجاد کنن

حالا این شیطونی میتونه هر چیزی باشه

میتونه کوچیک یا خیلی بزرگ باشه

اثار ناشی از اون هیجان میتونه جبران پذیر یا جبران ناپذیر باشه 

اما به نظر من واسه یه زن و شوهر متاهل, هیجانهای پنهونی باید خیلی حساب شده باشن

مثلا واسه یه زن هیجانش میتونه زدنه یه وبلاگ در مورد بدیهای خونواده شوهر و مادرشوهر خواهر شوهر باشه و هر چی فحش رکیکه بهشون بده تو وبلاگش

به نظرتون هیجان پنهونی واسه یه مرد چی میتونه باشه؟؟؟؟؟؟؟

نظرات 7 + ارسال نظر
بابالنگ دراز یکشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:54 ب.ظ http://khateratebarani.blogsky.com

هیجان پنهونی برا یه مرد بدبخت فقط میتونه خواب باشه و بس


وبلاگمو آپ کردم
اینجا زمستان است ..
منتظر حضورت هستم

جدی فقط خواب
اگه اون مرد بدبخت نباشه چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

TiTi یکشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 04:24 ب.ظ http://maryamtiti.persianblog.ir

مردها اصولا دلشون با این هیجان های کوچیک خوش نمیشه عزیزم، تا یه جایی رو منفجر نکنن طوری که صداش بعدا به گوشت نرسه بی خیال نخواهند شد
البته از شوخی که بگذریم، شاید یه مجلس مردونه و شیطنت و شلوغیهای مردونه بتونه براشون یه هیجان حساب بشه و گاهی هم یه روز تنها توی خونه و ریختن تخمه وسط اتاق و ظرفهای نشسته و آشپزخونه کثیف هم نوعی هیجان باشه

اره درسته
اینم نگفتم تو پستم
اینجا میگم البته خانومها هم دیگه دلشون به این هیجانها راضی نمیشه

اما اقایون احتمالا هیجانهای بالاتری رو بخوان تجربه کنن

آهنگ-گر دوشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:06 ق.ظ http://jabermahabadi.blogfa.com

سلام مریم خانوم
به نکته خیلی ظریفی اشاره کردی و باید در جوابت بگم که برای من هیجان یعنی یک کتاب خوب مثلا سانست پارک، و یک فیلم خوب مثل SHINE و یک نشست و نقد سیاسی و اجتماعی خوب مثلا کلاسهای آکادمی موازی که این هم نهان و عیان نداره و تلاش هم میکنم که همسرجان رو هم درگیر اینها کنم هر چند که به ندرت دل میده!!!
موفق باشی

سلا اقا جابر
جدیییییییییییییییییییییییییی؟
چه هیجانات سالمی خدا برسونه واسه همه خواستن این جور هیجانات رو
خوش به حال همسرجانتون
موفق باشید

آهنگ-گر دوشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:10 ق.ظ http://jabermahabadi.blogfa.com

سلام مجدد
راستی حالا که توی پست قبلی ات عکس بازی کرده بودی باید بگم که دو تا از عکسهایی که من گرفتم رو خواهرم لطف کرده و گذاشته توی وبلاگش. اگر دوست داشتی برو به: http://riradream.persianblog.ir

سلام
مرسی از لطفتون
عکس ها رو دیدم
خیلی قشنگ بودن کلا با غروب افتاب حس دیگه ای دارم
ممنون

بانو دوشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:40 ب.ظ http://ruzhaye-abrishami.blogfa.com

والا... به نظرم آدمایه مختلف با چیزایه متفاوتی به هیجان میان...
مثلا اینکه در مورد خانوما مثال زدی٬خب واسه من هیجان انگیز نیست!بلکه بیشتر ناراحتم میکنه...
در مورده مردا هم همینطور... یه کسانی با خوشحال کردن و سورپرایز کردنه همسر یا کلا عشقشون خودشونم هیجان زده میشن...بعضیا با مخ زدن! بعضیا هم مثلا با اینکه تیم محبوبشون به رقیب گل بزنه!(احیانا ندیدی تو این موقعیت چطور هوار میکشن؟)
یکی با دیدن غذایه مورد علاقه ش... یکی با رانندگی با سرعته زیاد تو اوتوبانو لایی کشیدن... خولاصه هرکی با یه چیزی...

اره درسته هر کسی به هر روشی
اما دقیق منظور منو نگرفتی
اینا هیچ کدوم هیجان های پنهونی نیست خوب عزیز
منظورم کاری بکنن حالا چه زن و چه مرد که پنهونی باشه و فقط خودشون بدونن
و از اون کار هیجان زده بشن

بانو سه‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:38 ب.ظ http://ruzhaye-abrishami.blogfa.com

آهان من اون قسمته پنهانیش رو فراموش کردم...

مرضیه شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:11 ب.ظ

مردا اصولا با چیزایی به اندازه مثبت بودن وبلاگ زدن و فحش دادن هیجان زده نمیشن...

واقعا فسفر سوزوندی
اینو که خودم گفتم
پس با چی هیجانزده میشن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد