با من بمان

جهان اهنگ او دارد.تصمیم تو چیست؟قدم در راه گذاشته ای

با من بمان

جهان اهنگ او دارد.تصمیم تو چیست؟قدم در راه گذاشته ای

نیستم

سلام

به دلیله ماموریت اقای همسر بنده هم خدمت مامان بابای عزیزم شرفیابشدم

از دیروز اومدم و اگه خدا بخواد اقای همسر هم ۵ شنبه میاد

۵شنبه مهمونی دوره نوبت ماست که خونه مامان میندازیم

 

مادربزرک پدریم تو بیمارستان بستریه

التماس دعا دارم

 

فعلا با اجازه

نظرات 4 + ارسال نظر
. چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:16 ق.ظ

خوش بگذره، عیدت هم مبارک:-*

ممنون
خودتونو معرفی نکردین؟؟؟؟

عباس پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:34 ب.ظ http://bedonbalemohabat.blogsky.com

سلام. نماز و روزتون قبول.
میشه بگید دلیل خواستن رمز چی بود؟
بالاخره موقعی که کسی رمز میزاره ، احیانا میخواد مطالبشو با شخصی یا اشخاصی ، پنهانی در میون بگذاره. حالا اگه بتونید به من بگید دلیل این درخواست چی بود، ممنون میشم.
یا علی....

در جستجوی شوهر پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:13 ب.ظ http://www.shohar-mikham.blogfa.com


من شوهر میخوام - من شوهر میخوام- من شوهر میخوام- من شوهر میخوام -من شوهر میخوام - من شوهر میخوام -من شوهر میخوام - من شوهر میخوام- من شوهر میخوام- من شوهر میخوام -من شوهر میخوام - من شوهر میخوام -من شوهر میخوام - من شوهر میخوام- من شوهر میخوام- من شوهر میخوام -من شوهر میخوام - من شوهر میخوام -من شوهر میخوام - من شوهر میخوام- من شوهر میخوام- من شوهر میخوام -من شوهر میخوام - من شوهر میخوام -من شوهر میخوام - من شوهر میخوام- من شوهر میخوام- من شوهر میخوام -من شوهر میخوام - من شوهر میخوام -من شوهر میخوام - من شوهر میخوام- من شوهر میخوام- من شوهر میخوام -من شوهر میخوام - من شوهر میخوام -من شوهر میخوام - من شوهر میخوام -من شوهر میخوام - من شوهر میخوام -من شوهر میخوام - من شوهر میخوام -








بیا در وبلاگ جستجوی شوهر سهیم شو




وااااااااااا
خاک بر چوک
چه حرصی داری خواهر
باور کن هیچی توش نیست

رهگذر پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:57 ب.ظ http://www.rahgozar268.blogfa.com

سلام
حتما براشون دعا میکنیم
شما شب عید فطر هم مهمونی میدید؟پس فطریه ها چی میشه؟:دی
راستی عید شما مبارک عبادتها قبول
من دوباره این قالب وبلاگمو عوض کردم یک کم شاد شد تورو خدا منو دعوا نکنید وسواسی شدم انگار[نیشخند]
میشه بیایی و نظرتو بگی...
دلایل عوض شدنشو تو وبلاگم گفتم
منتظرتم
راستی آپ میکنی خبرم کن

سلام
مرسی.مرخص شدن و الان شکر خدا خوبن
اره
اینکه افطار اخر ماه رمضون فطریه به گردن صاحبخونه میفته کلی شرایط داره
همینجوری فطریه به گردن ما نمیفته
ممنون عید گذشته شما هم مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد