با من بمان

جهان اهنگ او دارد.تصمیم تو چیست؟قدم در راه گذاشته ای

با من بمان

جهان اهنگ او دارد.تصمیم تو چیست؟قدم در راه گذاشته ای

میام میگم

سلام

متاسفانه اجازه به من داده نشد که واقعیته یه زندگی رو بگم

شرمنده

گر چه میخواستم با مطرح کردنش کمکی کرده باشم به اون طرف اما نخواست

نظرات 5 + ارسال نظر
آهنگ-گر دوشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:41 ب.ظ http://jabermahabadi.blogfa.com

سلام مریم خانم
میای میگی؟
نیای بگی مردا اصلا به حرف خانوماشون گوش نمیکنن!!!
مردا اصلا قابل اعتماد نیستن!!!
مردا .....!!!
امان از دست ما مردا؟!
با «سقوط!!!» و «خفقان» به روزم، لطفا تشریف بیارید.
درود بر شما

سلام
دقیقا زدی تو خال
هینارو میخوام بگم
مرسی که حرف نزده رو اشاره ای بهش کردی

مریم سه‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:46 ب.ظ http://ourcomingbaby.blogfa.com

سلام مریم جان.
ببخشید دیر حواب میدم...میدونی شرایطمو که....
راستش فقط و فقط بهت میگم زمانی بچه دار شو که همسرت هم بچه بخواد شدید و تو هم واقعاً جای خالیشو تو زندگیت حس کنی وگرنه اگه از سر هوس و بیکاری بچه میخوای این کارو نکن.
من الان عاشق بارانم و خیلی ها صداشون دراومده که بابا عجب صبری داری....ولی من واقعا میخواستم.
همسرت رو هم واسه این گفتم که مردی که امادگی پدرشدن نداشته باشه باهات هیچ همکاری که نمیکنه ازت توقع هم داره....بعد اونجوری شرایط خیلی سخت میشه...
از سر سیری بچه دار نشو....
بازم سوالی بود یه صد سالی صبر کنی میام جواب میدم.....
مراقب خودت و زندگی باش.

سلام مامان مریم
خواهش میکنم متوجه شرایطت هستم
ممنون از راهنماییت واقعا حرفهای خوبی زدی
درست میگی
ممنون خانمی
چشم مزاحم میشم باز
شما سالم باش بعد ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰ سال جوابه مارو بده

آهنگ-گر چهارشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:33 ق.ظ http://jabermahabadi.blogfa.com

سلام مریم خانم
ممنون که اومدی و «بی پدر» من رو خوندی و کامنت گذاشتی اما واقعیت اینه که پدر نه تنها از دست بلکه از دیده و دلم هم رفته. گفتم حالا که رفته پس بذار من هم هر چی دلم میخواد بگم.
باز هم ممنونم هر چند که شما کماکان معتقدی که مردها اصلا قابل اطمینان نیستن. ای کاش میشد از خانوم گل من بپرسی و ببینی که نظرش چیه؟!
موفق باشی

سلام اق جابر
خواهش میکنم.انشاالله به همین زودیا میاد به خوابت
نه باور کن من منظورم همه مردا نیست
چیزایی که میشنوم و میبینمو میگم
اصولا مردم هم بدیا و زشتیا بیشتر تو ذهنشون میمونه
این میشه که خیلی سوتفاهما ۱یش میاد
کاش میشد بپرسم از خانوم گلت که چیکار کرده که نظرش مثبته راجبه شما
یا شما چیکارا میکنی؟؟؟

آهنگ-گر چهارشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:46 ب.ظ http://jabermahabadi.blogfa.com

سلام مریم گلی خانوم
ممنون که کامنت های من رو میخونی و جوابشون رو میکامنتی.
باید بگم که دیگه دیدن پدر در خواب هم برام لطفی نداره هر چند که هنوز از گوشه کنار مهربانیاش بر من میباره.(اگر خواستی بگو تا یکی دو تاش رو برات بگم)
تنها کاری که من برای خانوم گلم میکنم اینه که آزادش گذاشتم تا خودش باشه و سانسورش نمیکنم هر چند که این موضوع براش قابل هضم نیست.
راستی این پست آخرت چقدر مبهمه من که چیزی نفهمیدم البته شاید هم کمی به گیجی من ربط داشته باشه.
به روز شدی لطف کن بهم خبر بده.
ممنونم خواهر خوبیها

سلام
خواهش میکنم کاری نمیکنم
خوب همین که مهربونیاش بهت میرسه دلیله وجود پدرته دیگه(خوشحال میشم اگه بگی)
این خوبه که ازادش گذاشتی و میزاری خودش باشه
اما واسه چی واسش قابل هضم نیست
نکنه اونو ازاد میزاری و در قبالش تو هم توقعی داری؟؟؟
این پسته اخری رو نتونستم بنویسم
البته به شما گفتم که موضوعش چیه
حتما شما هم خبرم کن

سجاد جمعه 15 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:55 ق.ظ http://seda3465.blogfa.com/

سلام
منتظرت هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد