با من بمان

جهان اهنگ او دارد.تصمیم تو چیست؟قدم در راه گذاشته ای

با من بمان

جهان اهنگ او دارد.تصمیم تو چیست؟قدم در راه گذاشته ای

این دو روز

سلام 

عید گذشته مبارک 

روز عید ما کلی مهمون داشتیم 

مهمونایی که به برکت بابا مامان اومدن 

ینی ما مامان بابارو دعوت کردیم بیان اینجا 

اما اونام ۸ نفر دیگرو همراه خودشون اوردن-گرچه زندایی هام و یکی از دایی هام بودن-اما منم از این همه مهمون ناخونده که واسه اولین بار میان یکه خوردم 

به نظر من که کار درستی نکردن  

در ضمن پسردایی و زنش هم اومدن -همونایی که هفته پیش عروسیشون بود- 

خلاصه کلی خسته شدم 

یه نکته دیگه 

شماها اگه واسه اولین بار برین خونه کسی که فامیل هم باشه دست خالی میرین؟؟؟؟؟؟؟ 

این مهمونای ما که از این دسته بودن 

یعنی من که رسما جلوی اقای همسر خیلی کم اوردم 

به نظر من که واقعا کار درستی نکردن اخه یه جورایی ما هنوز تازه عروس دامادم هستیم 

من اصلا به جنبه مالی قضیه نگاه نمیکنم بعد معنویش مهمه 

یه جعبه شیرینی یا دسته گل اونقدر قیمتی نداره اما ارزش زیادی داره 

ما که خودمون یعنی اقای همسر مخصوصا هر جا بخواهیم بریم عمرا دسته خالی بریم 

 یه جعبه شیرینی شده بردیم اما اهمیت میدیم به این مسئله 

خدارو شکر تو پذیرایی و مهمونداری هم ما چیزی کم نذاشتیم و از این بابت خوشحالیم  

دایی کوچیکه با زنش همراه بابا مامان اخر شب رفتن 

ما هم خسته بعد از دیدن فاصله ها خوابمون برد 

صبح هم من مشغول تمیز کاری بودم 

عصر هم رفتیم بیرون که من هوس درست کردن نون پنجره ای کردم رفتیم وسیله هاشو خریدیم و مشغول درست کردن شدم 

خیلی خوشمزه بودن جاتون خالی 

فعلا با اجازتون برم که دوباره هوس خوردن نون پنجره ای کردم

 

نظرات 11 + ارسال نظر
رضا پنج‌شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:51 ب.ظ http://www.azsefr.blogfa.com

سلام
خوبی؟
ممنونم که اومدی دلیلش که مشخصع اعتقادات مردم داره روز به روز سست تر میشه و البته دارین به ظهورنزدیک میشیم
نه اصلا کار درستی نکردن و نباید سر زده جایی رفت و بار اول هم که بود بله باید یه چیزی میگرفتن دستشون
اما کی که اینا رو رعایت کنه؟

ممنون از همراهیت
واقعا کیه که رعایت کنه؟؟؟

مریم پنج‌شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:13 ب.ظ http://raz-e-man.blogfa.com

خسته نباشی خانومی...
رفتار شما کاملا درسته...همین که آدم دسته خالی نباشه نشون دهنده احترامیه که به صاحب خونه میذاره...منم همین طورم...اما بعضیا عادت ندارن به این کارا دیگه...نمیشه کاریش کرد...
آآآآآآآآآآآآی ی ی ی منم نون پنجره ای ی ی ی...

مرسی گلم
نه اینی عادت دارن
حالا کافی بود اون زندایی بزرگه قرار باشه بره خونه دختر خواهر یا بردار خودش...
میدونی ما کلا خونوادگی از رفتارای عروسامون ایرادی نمیگیریم هیچ بخدا کلی هم طرفدارشونیم
منم از این بابت که اقای همسر اینقدر مهمون نوازی کرد واسم سخت اومد
وگرنه هر کی مختاره هر جور میخواد رفتار کنه
بگذریم
به قوله تو کاریش نمیشه کرد

VpnServ Group پنج‌شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:47 ب.ظ http://www.vpn-serv.us

وی پی ان سرو ، قدرتمندترین ارائه دهنده خدمات "وی پی ان" با قیمت مناسب و پشتیبانی 24 ساعته . آیا نمیدانید "وی پی ان" چیست ؟ توضیحات تکمیلی را از سایت ما مطالعه کنید : www.1.vpnserv.info

مریم پنج‌شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:06 ب.ظ http://raz-e-man.blogfa.com

:-) اشکالی نداره دوست جونم

تی فدا

غزلک پنج‌شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:47 ب.ظ

بابا خانه دار....!!!!

با سلیقه...!!!!

هنرمند!!!!!!

نان پنجره ای درست کن!!!!!!1

من هم میخوامممممممممممممممممممممم :((

مرسی
مرسی
خواهش میشه

تشریف بیارین در خدمتیم

عاطفه جمعه 8 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:51 ق.ظ http://www.tanha96.blogfa.com

سلام
وبلاگ خوبی داری خوشحال می شم به من سر بزنی
موفق باشی

مریم جمعه 8 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:31 ب.ظ http://raz-e-man.blogfa.com

مریــــــــــــــــــــــم جــــــــــــــانه من اون اسمه بلاگمو اون بالا درستش کن..."راز من"
باشه؟


تا حالا کسی اینجوری التماسمو نکرده بود
حالا واسه چی خودخوری میکنی

زودتر میگفتی
خدا میدونه چقدر حرص خوردی از دستمو وزن کم کردی
اخرشم این اقا هادی میاد یقه مارو میگیره که واسه چی اینقد مریممو حرص دادی
چشم گلم

مریم شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:34 ق.ظ http://raz-e-man.blogfa.com/

: دی
نه باب اونقدر حرص نخوردم اما هی میخواستم بگم...نمیدونستم بگم....نمیدونستم نگم! آخرش گفتم میگم :دی
اگه لاغر میشدم که خوب بود هادی هم کلی به جونت دعا میکرد! میسی عسیسم...بوس.
الان چه حسی داری از اینکه اسم بلاگمو درست نوشتی؟هان؟ نه ه ه ه خدا وکیلی... :دی

مارو بگو گفتیم کلی سر همین حرص خوردی
جدی تو هم مشکله منو داری پس
باور کن من لاغر مردنی شدم اما هنوز این اقای همسر میگه شکم که داری
یعنی شب عروسی من ۴۶ کیلو بودما
والا من که حسی ندارم هر چی حسه متعلق به شماست گلم

سپیده شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:45 ق.ظ http://selena0cute.blogfa.com/

سلام دوست مهربونم جوابتو توی وبلاگم دادم دلم نیومد بهت سر نزنم
خیلی از نوشته هاتو خوندم خیلی خوب نوشتی گلم
در مورد اینجور مهمونا کاملا درکت میکنم چون از اینجور چیزا زیاد دیدم
مرسی از اینهمه لطفی که به من داشتی

اوکی
ممنون
خواهش میکنم

آهنگ-گر شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:20 ب.ظ http://jabermahabadi.blogfa.com

سلام مریم خانم
1-نمیدونم چرا شما توی وبلاگ selena0cute.blogfa.com نوشتید که به مردا اعتمادی نیست؟! با عرض معذرت شاید همسر محترم شما مثل خیلی دیگه از آقایون غیر قابل اعتماد باشن اما این حکم، کلی نیست.
2-جسارتاً شاید مهمونای شما یادشون رفته یا احیانا نخواستن که با دست پر بیان اما پیشنهاد میدم که مهمون همین که حبیب خدا است خودش بی نهایت ارزش داره. مهمون که میاد برکت و رحمت زمین و آسمون رو میاره و وقتی که میره زحمت و مشکلات رو میبره. مهمون و مهمونی یکی از لطایف هستی است. شما هم لطفا توقع نداشته باش که دوستان با دست پر به دیدنت بیان.
3-من میمیرم برای نون پنجره
4-من و وبلاگ قراضه ام در خدمت شما هستیم اگر پا داد قدم رنجه کنید و اگر دست داد قلم رنجه
درود بر شما

سلام اقا جابر
بله منم نگفتم همه اقایون با توجه به نوشته های اون بلاگ این حرفو زدم
2.بله در این که مهمون حبیبه خداست شکی نیست.اما تا بوده رسم بر این بوده خونه تازه عروس داماد یه شاخه گل هم که شده ببرن.شمارو نمیدونم
3.به خانومتون بگین واستون درست کنه :مواده خاصی نمیخواد:یه سرچ بزنید
4.خواهش میکن.حتما
5. ممنون که اینقدر دقیق منو مورد نقد قرار دادین

آهنگ-گر شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:19 ب.ظ http://jabermahabadi.blogfa.com

سلام مریم خانم
ممنونم که به قراضه ها سر زدید و قدم و قلم رنجه کردید. قصد کل کل ندارم اما اجازه بدید که بگم:
1-عین عبارت شما در وبلاگ selen0cute اینه:«به مردا اعتمادی نیس درست» یعنی هم واژه «مردها» رو بکار گرفتید هم اینکه در پایان با واژه «درست» بر صحت این گزاره تأکید کردید.
2-توی اون غزل من کاملا یک رویکرد سیاسی و اجتماعی داشتم و حکم ندادم که مردان و/یا زنان بدند یاخوب؟ سیاهند یا سپید؟ قابل اعتمادند یا نه؟
3-من که حرفهای خانومم رو میشنوم و میپذیرم.
4-اول زندگی همینه عموجان! کم یا زیاد طول میکشه که اعتماد متقابل تعریف و تولید بشه. صبور باش!
5-وبلاگ قراضه من دوباره به روز شد.
ممنونم که اومدی و ضمیمانه گفتی و صادقانه شنیدی.
زندگی کن!



بللللللللللللللللللللللل
شما درست میگس عمو جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد