با من بمان

جهان اهنگ او دارد.تصمیم تو چیست؟قدم در راه گذاشته ای

با من بمان

جهان اهنگ او دارد.تصمیم تو چیست؟قدم در راه گذاشته ای

ترس

ترس

ترسم از دسته تو بوده

برای خواستنه عشقم

نیاد اون

نیاد اون روزی که دیره واسه داشتنه عشقم

ترس

ترسم اینه که روزی من به یاد تو نباشم

دیگه ددددل

دیگه دلسرد بشم از تو

برمو با تو نباااااااااااااااشششششششششششششششم

برمو با تو نباااااااااااااااشششششششششششم

ترس منه اینه که روی قولم پا بزارم

واسه بدبینیو حرفات تورو تنها بزارم

ترس من از خنده های تلخو بی روحه لب توست

کاش بدونی دل تنهام گم شده تو این شب تار

ترس

ترسم اینه دیر بفهمی عشق پاکو تو نگاهم


دیگه آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ

دیگه ارزوم نباشه بمونیم همیشه با هم



عشقم شده این اهنگ

نمیدونم واسه چی

اما اخر صداست این شادمهر

با خودم میگم یعنی خوش به حال اونی که ۲۴ ساعت با شادمهره

بخداااااااااااااااا

از عمرش لذت میبره با شنیدنه صداش

چه نعمتی خدا بهش داده


همون بهتر که از ایران رفت ما بیشتر صداشو داریم

i love u shadmehr





نظرات 1 + ارسال نظر
مریم بانو شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:08 ب.ظ http://hes-nevesht.blogfa.com

سلام دوس جون عزیزم
باادامه ی ماجرای سرطان
آپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم[چشمک]
بدوبیاکه داغه[گل][بوسه]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد