با من بمان

جهان اهنگ او دارد.تصمیم تو چیست؟قدم در راه گذاشته ای

با من بمان

جهان اهنگ او دارد.تصمیم تو چیست؟قدم در راه گذاشته ای

...

سلام
بخدا دیگه خسته شدم
از جمعه مهمون دارم
درسته پدر مادرن اما خستگیاش واسه من میمونه
مامان خودم که دیروز با بابا و داداشی رفتن
البته تا مامان بود که انگار من هیچ کاره بودم
اما از دیروز دیگه تموم زحمتا گردن خودمه
فقط مامانه اقای همسر هست
اما به اندازه ای خستم که انگار کلی مهمون دارم
اخه یه لیوان ابو که دیگه خودت میتونی از ابسرد کن بریزی بخوری
یا برداشتن یه کارد از تو جا ظرفی که به دستت فشار نمیاره
بماند که غذا ها هم رژیمی شدن این چند روزه
الحق که هیچی مادر خود ادم نیست

نظرات 2 + ارسال نظر
مریم دوشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:53 ب.ظ http://raz-e-man.blogfa.com

خسته نباشی مریم گلی جوووووونم...
اشکالی نداره خانومی...اگه همین مادر شوهر نبود که این آقای همسر به این خوبی رو نداشتی فدات شم...
ایشالا ایشونم میره و زندگی میوفته رو روال عادی.

مریم سه‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:22 ق.ظ http://oddlife.blogsky.com

خدا مادرت رو برایت نگه داره مریم جان
سال نو مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد