با من بمان

جهان اهنگ او دارد.تصمیم تو چیست؟قدم در راه گذاشته ای

با من بمان

جهان اهنگ او دارد.تصمیم تو چیست؟قدم در راه گذاشته ای

خانه کپک زده من

سلام به دوستای گلم

خوبین؟

واقعا چرا این مردا این قدر بی سلیقه ان

چراااااااااااااااااااااااااااااا؟

پریروز صبح اومدیم خونه

اقای همسر که باید میرفت سر کار

وارد خونه که شدم با یک وضعیت اسف باری مواجه شدم

یعنی انگار زلزله اومده تو خونه

هر چی پتو متکا بود که اطراف پخش بود

لابه لاشونم که لیوانو ظرفو قاشقو پوست میوه واسه تزیین

اینو نگفتم یک بویی میومد یک بویی میومد که بیا و ببین

همه چیز گندیده و کپک زده بود

میگم همه چیز فکر نکنید غلو میکنما نه به خدا

حتی میوه تو یخچال کاملا سبز شده بودن یعنی دست که میزدی هاگ کپک ها پخش میشد تو هوا


واسش غذا درست کرده بودم کذاشته بودم تو فریزر و یخچال

بهش گفته بودم تو یخچالیارو زودتر بخوره

که خورده بود

این تو فریزری ها 2تا خورشت بود

اومده بود 2تاشو ببینه که چی هستن گذاشته رو اپن

از یه ظرف نصفشو  گرم کرده بقیشو  گذاشته رو  اپن کنار اون یکی ظرف خورشت به امون خدا

دیگم یادش رفته که اینا چی بودنو چیکارشون باید میکرده

خلاصه

کل این 2 تا ظرفها هم تا رو سر کپک زده بود مگه میشد درشونو باز کرد

بخدا مردم و زنده شدم تا محتویاتشونو ریختم تو سطل

حیف او ن همه گوشت و وقتی که واسه درست کردنشون خرج کردم

از ظرفهای کثیف نگفتم

اینجوری بگم که تا تونسته بود ظرف کثیف کرده بود

وزحمت شستن هیچ ظرفیو به خودشون نداده بودن

این خونه شبه طویله رو تا عصر طول کشید که ادموار بشه

یه چیز جالب

اقای همسر تو این مدت هر شب زنگ میزد میگفت

مریم یه بویی میاد اما نمیدونم چیه

میگفتم برو خوب نگاه کن احتمالا یه چیزی گندیده خوب

میگفت گشتم اما چیزی نمیبینم

باور کنید دیدن این چیزایی که میگم گندیده بودن اصلا کار سختی نبود

یه بچه ابتدایی هم متونست با بو کشیدن تشخیص بده

اونوقت این اقای همسر ما...

جالبه که اقایون ادعا دارن خانمها یه موی ظریف و رنگیو رو کت اقایون تشخیص میدن اما تیر برق تو خیابونو نمیبینیم

خودتون چی؟

بوی سیر تو غذای همسایه رو از 2 کیلومتری میفهمین اما بوی گندیدگیه غذای 1 متری تونو تشخیص نمیدین


جاااالببببببه

منم تهدیدش کردم که ابروتو جلو همه میبرم با این سلیقت

اونم گفت هر کی نگه...

منم گفتم میبینیم




نظرات 7 + ارسال نظر
رضا دوشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:27 ب.ظ http://azsefr.blogfa.com/

سلام
خوبی؟
ممنونم که اومدی و نظر دادی
راستی مگه سما درس میخونید که از همسرتون دورید؟
منم نا مرتب هستم اما نه اینجوری
خیلی ممنونم که در مورد ما مرد ها اینشکلی نظر دادید
دوباره هم بیا اون ور که خوشحال میشم

فاطمه دوشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:56 ب.ظ http://yukiko.blogfa.com/

یعنی این اقایون وقت یمسافرت رو کوفتت می کنن رو باید به دیوار میخ کرد!
بند بندش جلوی چشمامه وقتی از سفر برمیگردم !

ک1 دوشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 07:53 ب.ظ http://www.4dokhtarekallepook.blogfa.com

سلام.خوش میگذره به وبلاگه ما سر نمیزنین؟؟؟؟

shadow سه‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:23 ق.ظ http://shadowwww.persianblog.ir

سلام..
خونه ای که زنش بذاره بره پی گردش خودش همینه دیگه..

دخترای پرادعا

آپم

مریم سه‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 05:03 ب.ظ http://raz-e-man.blogfa.com

الهی بمیرم برااااااااااااااااااااات عزییییییییییزم....
ولی اشکالی نداره دیگه...اگه این کارا رو نکنن که بهشون نمیگن مرد!!!!!!!!!!!!
میبینم که منم ۲ روز دیگه باید همین کارا رو انجام بدم...وایسا ۱ دیقه من برم تکلیفم رو با آقای همسر آینده م مشخص کنم و بیام...

غزلک چهارشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:08 ق.ظ http://golemamgoli.blogsky.com/

بیخیال بابا

سخت نگیر

کلیه آقایون همسر همین جورین! من خودم سه بار شوهر کردم، هر کدومش شلخته تر از قبلی؛) :))

[ بدون نام ] شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:56 ب.ظ http://www.heghoogh210.blogfa.com

سلام مجدد ومتعدد نثار شما دوست گل. الحق که گل گفتی مردا همه اینجورن چون عادت ندارن به این کارا سختشونه.واما این مردا زیاد میگن زنها تیر برق خیابونو نمیبینن کاش یه بار حوصلم میشد با حوصله دلایل بد رانندگی کردن زنهارو مینوشتم تا آقایون بفهمن خودشون چقدر مقصرن تو این قضیه والله هیچی نگیم همینجور ادامه میدن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد