با من بمان

جهان اهنگ او دارد.تصمیم تو چیست؟قدم در راه گذاشته ای

با من بمان

جهان اهنگ او دارد.تصمیم تو چیست؟قدم در راه گذاشته ای

روزی روزگاری

 

عکس تصویر تصاویر پیچک ، بهاربیست Www.Bahar-20.com

 

 

دوستان شرح پریشانی من گوش کنید -داستان غم پنهانی من گوش کنید
قصه بی سر و سامانی من گوش کنید -گفت وگوی من و حیرانی من گوش کنید
شرح این آتش جان سوز نگفتن تا کی -سوختم سوختم این راز نهفتن تا کی

روزگاری من و دل ساکن کویی بودیم -ساکن کوی بت عربده‌جویی بودیم
عقل و دین باخته، دیوانه‌ی رویی بودیم -بسته‌ی سلسله‌ی سلسله مویی بودیم
کس در آن سلسله غیر از من و دل بند نبود -یک گرفتار از این جمله که هستند نبود

نرگس غمزه زنش اینهمه بیمار نداشت -سنبل پرشکنش هیچ گرفتار نداشت
اینهمه مشتری و گرمی بازار نداشت -یوسفی بود ولی هیچ خریدار نداشت
اول آن کس که خریدار شدش من بودم -باعث گرمی بازار شدش من بودم

چاره اینست و ندارم به از این رای دگر -که دهم جای دگر دل به دل‌آرای دگر
چشم خود فرش کنم زیر کف پای دگر -بر کف پای دگر بوسه زنم جای دگر
بعد از این رای من اینست و همین خواهد بود -من بر این هستم و البته چنین خواهدبود

پیش او یار نو و یار کهن هر دو یکی‌ست -حرمت مدعی و حرمت من هردو یکی‌ست
قول زاغ و غزل مرغ چمن هر دویکی‌ست -نغمه‌ی بلبل و غوغای زغن هر دو یکی‌ست
این ندانسته که قدر همه یکسان نبود -زاغ را مرتبه مرغ خوش الحان نبود

چون چنین است پی کار دگر باشم به -چند روزی پی دلدار دگر باشم به
عندلیب گل رخسار دگر باشم به -مرغ خوش نغمه‌ی گلزار دگر باشم به
نوگلی کو که شوم بلبل دستان سازش -سازم از تازه جوانان چمن ممتازش

آن که بر جانم از او دم به دم آزاری هست-می‌توان یافت که بر دل ز منش یاری هست
از من و بندگی من اگر اشعاری هست -بفروشد که به هر گوشه خریداری هست
به وفاداری من نیست در این شهر کسی -بنده‌ای همچو مرا هست خریدار بسی

مدتی در ره عشق تو دویدیم بس است -راه سد بادیه‌ی درد بریدیم بس است
قدم از راه طلب باز کشیدیم بس است -اول و آخر این مرحله دیدیم بس است
بعد از این ما و سرکوی دل‌آرای دگر -با غزالی به غزلخوانی و غوغای دگر

نظرات 8 + ارسال نظر
سفیر آسمان شنبه 30 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:01 ب.ظ http://safireaseman.com

سلام عزیز خدا
با ما همراه می شوی در بخش میز گرد؟

مریم شنبه 30 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:48 ب.ظ http://raz-e-man.blogfa.com

سلااااااااااااااام...........
میگم نکنه من توام؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟یا تو منی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! هاااااااااااااااان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چی میگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یه کم بیشتر از خودت میگی واسم؟؟؟؟؟؟؟من تقریبا بیشتر اطلاعاته خودمو توی پروفایلم گذاشتم...اما اگه سوالی هم داشتی بپرس...
راستی این بلاگه دختر آریایی رو از کجا پیدا کردی و چند وقته؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام
ارههههههههههههههههههههههههههه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
چی بگم والا
شاید
اره میگم ایمیل بده
یادم نیس این وبو از کجا پیدا کردم
هر جا بود رو زمین نبود
تو یه وبلاگ دیدم خوشم اومد لینکیدم

بهنوش شنبه 30 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:56 ب.ظ http://hasratedidar.blogsky.com

ممنون مریم جان .ممنون از حضور گرمت .ساقه شکستن قانون طوفان است تو نسیم باش و نوازش کن

0111Mostafa شنبه 30 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 04:47 ب.ظ http://www.bia2forex2.blogfa.com

سلام دوست عزیز
من امروز به وبلاگت اومدم تا یه درخواستی ازت بکنم به عنوان یک همکار یک لطفی در حق من بکن میخوام به وبلاگ من یه سری بزنی .در مورد فارکس اطلاعات داری یا نه؟ اگه داری خوشحال میشم تجربیاتت رو در اختیار من هم قرار بدهی ولی اگه اطلاعی نداری ازت میخوام وبلاگ من رو مطالعه کنی شاید مسیر زندگیت از امروز تغییر کرد و تو هم به جمع تاجران دنیای فارکس پیوستی . در نهایت اگه یه لطف کوچیک هم در حق من بکنی خیلی خیلی ازت ممنون میشوم . ازت میخوام روی عکس اون خانم که کنار وبلاگ من هستش کلیک کنی فقط و وارد سایت اصلی بشی . فقط همین . دوست من با این کار ترافیک وبلاگ من رو نزد اون سایت بالا میبری و من به عنوان یک ایرانی میتونم رتبه ی اول رو در اون سایت بیارم و اتفاق دیگه ای رخ نمیدهد اگه میتونی برای کمک به من لینک وبلاگم رو به ادلیستت هم بفرستی ممنون میشم . پیشاپیش از لطفی که در حق من میکنی ازت ممنونم
بعد از اینکه اون لطف رو در حقم انجام دادی بهم یه خبری هم بده .راستی با تبادل لینک موافقی؟ اگه اره لطفا من رو با نام" اموزش فارکس" لینک کن بعدم بهم بگو با هرنامی که میخواهی لینکت کنم در ضمن ادرس وبلاگ من این یکی هستش : www.Bia2Forex.Blogfa.com لطفا همین را لینک کنیدسلام دوست عزیز

گل گندم یکشنبه 1 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 08:00 ق.ظ http://goli-khanoomi.blogfa.com

امیدوارم دل آرای دگر بهتر از اون قبلی باشه حداقل

اولیو اخریش یکیه گندم جون
بهش افتخار میکنم
تحت تاثیر وبلاگای دیگه این اپو گذاشتم گلم

؟ یکشنبه 1 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 08:44 ق.ظ

میشه در مورد خودت بیشتر بگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اره میشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

مریم یکشنبه 1 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 10:19 ق.ظ http://eshghe-shisheyi.blogfa.com

سلام عزیزم

چه جالب منم باز دوباره مریمم....ولی یه مریم دیگه...

مرسی خانومی که سر زدی بهم ...تو هم وب با احساسی داری.....

من با افتخار لینکت کردم....تو هم منو با عشق شیشه ای لینک کن ...

بازم پیشم بیا گلم....

سلام گلم
چشم با این اسم لینک میکنم
حتما

زنده پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:48 ب.ظ http://blacklotus.mihanblog.com

چرا همه پستها رمز دار است؟
قابل بودم رمز بده.
ولی واسه اون مزاحم نشدم
شنیدم مریم با لب حسرت تصادف کرده.
ادرس بیمارستانش رو داری بریم عیادت
و یا اطلاعات تکمیلی داری در موردش؟
و اینکه چی شده و الان چطوره؟
جایی پیدا نکردم نظر بدم اینجا دادم.

من از مریم هیچ ادرسی ندارم
خودم هم از بقیه شنیدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد