با من بمان

جهان اهنگ او دارد.تصمیم تو چیست؟قدم در راه گذاشته ای

با من بمان

جهان اهنگ او دارد.تصمیم تو چیست؟قدم در راه گذاشته ای

دکتر شریعتی

سلام  

بلاخره دیدم اونیو که دنبالش بودم 

عاشقشم 

خیلیییییییییییییییییییییییییی 

میذارم که خودمم همش ببینمش 

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری دوم www.pichak.net کلیک کنید 

قشنگه نه؟ 

واسه خودم خطاطی کرده بودم این شعرو 

با خودم برده بودم دانشگاه 

زده بودم بالا تختم 

هی 

یادش بخیر چه دورانی بود 

چه روزای عشقی داشتیم با عشقم 

هر چی یادم میاد فقط حسرت میخورم 

...

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 06:40 ب.ظ

سلام. قشنگه. یه عنوانم براش بذار

الهام پنج‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:29 ق.ظ http://elham66.blogsky.com

سلام مریم جان
وبلاگت خیلی قشنگ شده
و کامنت های خیلی خوبی براش گذاشتی
فقط این کامنت اول عکس یه مقدار از قالب برزگتره....

به ما هم سر بزن
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد