با من بمان

جهان اهنگ او دارد.تصمیم تو چیست؟قدم در راه گذاشته ای

با من بمان

جهان اهنگ او دارد.تصمیم تو چیست؟قدم در راه گذاشته ای

هنوز زمزمه ام تنهاییست

سلام 

خوبین؟ 

هنوزم سر در گمم 

دارم اهنگ جزیره رو گوش میدم :

یه عزیز دردونه بودم- پیش چشم خیس موجها- یه نگین سبز خالص -روی انگشتر دریا ... 

هی دنیای کودکی کجاییییییییییییییییی :

دلم واست تنگ شده می خوامش  

 

 

                                         
عکس تصویر تصاویر پیچک ، بهاربیست Www.Bahar-20.com

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 18 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:13 ب.ظ

خوده خوم سه‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:46 ب.ظ http://www.khodamokhodam.blogsky.com

چه عکسه قشنگی...

مرضیه چهارشنبه 2 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:58 ق.ظ http://cicilpersangig.com

سلام
جالب بود به شما بابت اشعار زیبایی که انتخاب کردید تبریک میگویم این هم یه تیکه از نوشته های شاملو امیدوارم خوشتان بیاید
هرگز شب را باور نکردم چرا که
در فراسوی دهلیزش
به امید دریچه ای دل خوش کرده بودم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد