با من بمان

جهان اهنگ او دارد.تصمیم تو چیست؟قدم در راه گذاشته ای

با من بمان

جهان اهنگ او دارد.تصمیم تو چیست؟قدم در راه گذاشته ای

پاک مثل او

کاش ما ادما اونقد پاک باشیم  که بتونیم خودمونو بنده اش بدونیم  

 

گاهی وقتا دلم بد جور از دست عزیزترین کسام میگیره و همش میخوام یه جوری 

اونارو متوجه کنم اما نمیتونم چیزی بگمو اون موقع دیگه از دست خودم حسابی شاکی 

میشم ...  اما بازم خفه میشم

دوست ندارم بگم که بعضی ادما کثیفن اما.......... 

ولش  

ما اگه خیلی درست بودیم و پاک اینقد شاهد بدیه اینو اون نبودیم که  

تازشم میتونستیم یه علامت پاک یادت نره گوشه دستمون بذاریم تا یه بدی دیدیم یا خلافی 

کردیم هی خودمونو نهیب بزنیم 

دیگه این کار که ازمون بر میاد

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی پنج‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:27 ب.ظ http://www.zohalsazan.blogfa.com

سلام .خوب هستید.من طراحی میکنم .با چند کارت پستال جدید به روزم .خوشحال میشم از کارام دیدن کنید.اگه از وبم خوشتون اومد منو با نام "زیباترین کارت پستالهای دنیا" لینک کنید و بگید که من هم شما رو با افتخار لینک کنم.امیدوارم بتونیم برای هم همسایه های خوبی باشیم.موفق باشید.فعلا بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد