با من بمان

جهان اهنگ او دارد.تصمیم تو چیست؟قدم در راه گذاشته ای

با من بمان

جهان اهنگ او دارد.تصمیم تو چیست؟قدم در راه گذاشته ای

بین من و خدام

ناگهان پرده برانداخته ای یعنی چه

مست از خانه برون تاخته ای یعنی چه


زلف دردست صباگوش به فرمان حریف

این چنین باهمه درساخته ای یعنی چه


شاه خوبانی و منظور گدایان شده ای

قدر این مرتبه نشناخته ای یعنی چه


نه سر زلف خود اول تو به دستم دادی

بازم در پای در انداخته ای یعنی چه


سخنت رمز دهان گفت و کم سر میان

وز میان تیغ به ما آخته ای یعنی چه


هر کس از مُهره ی مهر تو به نقشی مشغول

عاقبت با همه کج باخته ای یعنی چه


حافظ در دل تنگت چو فرود آمد یار

خانه از غیر نپرداخته ای یعنی چه
پ ن۱:۲ هفته اقای همسر رو نمیبینم در عوض حسابی بقیه رو میبینم
پ ن۲:از تنهایی در اومدم (با غم دوری یار چکار کنم!!!)
پ ن۳:کی باشه که این امتحانو بدم تموم شه بره پی کارش
نظرات 5 + ارسال نظر
غزلک یکشنبه 13 دی‌ماه سال 1388 ساعت 02:21 ب.ظ

تبع شعر مریم خانم گل کرده، یعنی چه؟
؛)

shadow یکشنبه 13 دی‌ماه سال 1388 ساعت 05:22 ب.ظ http://shadowwww.persianblog.ir

کافر همه رو به کیش خود پندارد دختر خوب..حکایت حال توست..
این انگ ها به ما نمی چسبه..
منافق اونه که خودشم نمی دونه کدوم وریه..
من عاشق خاکمم..
اسلامم به گند کشیدید..باهزاران ادعاتون..با خرافاتتون..با شکایت هاتون..با نشستن ونگاه کردنتون..با تهمتهاتون..با حرفاتون..با فکر نکردناتون..با به اصطلاح عدالتتون..بازم بگم؟؟
کاش میتونستم این نظرو خصوصی بدم بهت..
آره هستم تا صبح دولتم بدمه..تو چی؟هان؟!! تو چی؟!
بشین وشکایت کن..از نامردیا..خودت چیکارا کردی که انقد غر میزنی خدا عالمه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دزیره دوشنبه 14 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:03 ق.ظ http://www.desireeblog.blogfa.com

شعر جالبی بود ممنون
اومدم دعوتت کنم دوست عزیز
....................شاد بودن حق مردم است.....................

shadow دوشنبه 14 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:31 ق.ظ http://shadowwww.persianblog.ir

اولا جوش نیاوردم..جواب حرفات این بود..
دوما..نشستن ودیدن ظلم یعنی یزیدی بودن..
سوما..خیلی غرغرویی..شاکی..چیه اشکالت رو میگم بدت اومده؟
یادتم باشه وقتی قضاوت میکنی یه روزی هم میرسه که درمورد خودت قضاوت میکنن..اون روز هم دیگه خیلی دیره..

غزلک دوشنبه 14 دی‌ماه سال 1388 ساعت 09:51 ق.ظ

یه چیز جالب و عجیب اینکه اسم ایشون هم وحیده !!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد