با من بمان

جهان اهنگ او دارد.تصمیم تو چیست؟قدم در راه گذاشته ای

با من بمان

جهان اهنگ او دارد.تصمیم تو چیست؟قدم در راه گذاشته ای

مبارک باد

سلام
پیشا پیش عید سال نو 1389
مبارک
سال خوبی داشته باشین
الهی همه تو این سال
به مراد دلشون برسن وسال پر خیر وبرکتی واسه همه باشه
لحظه سال تحویل منم یادتون باشه
ما که تو خونه خودمونیم
مامان اینا و مامان اقای همسر هم اینجان
یه جمع 6 نفره و مهربون

خسته ام

دیگه دوست ندارم این محیط گرم و ارومه خونمو ترک کنم

حتی واسه دیدن اقوامم

اینجا خیلی ارامش دارم

کنار اقای همسر

لعنت به در به دری

مرور خاطرات

سلام

داشتم وبلاگه یکی از بچه هارو میخوندم

خودم رفتم به دوران قبل از ازدواجمون

میدونین


ما خیلی جاها با هم رفتیم  قبل از ازدواجمون

چه جاهای عمومی  شلوغ یا جاهای  خلوت

شاید باورش سخت باشه

اما این ارزو به دل ما موند که کسی بیاد بهمون گیر بده یا از اقای همسر بپرسه این خانم چیکارتونه؟

حتی تو اتوبوس هم ما خیلی کنار هم بودیم اما دریغ از یه نگاه چپ

خرید عروسیمون

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

سلام

دیشب رفتیم واسه باغچه فسقلیمون گل و تخم سبزی خریدیم

هموجور ذوق میزنیم

تازه تصمیم گرفتیم یه درخت میوه هم بگیریم براش

سبزه عید هم دیروز جوونه زده بود اقای همسر درستشون کرد (گذاشتشون تو خاک)

الانم باید جموجور کنم که عصری باز کلی کار داریم



فعلا


ادامه...

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

میلاد نور مبارک

سلام

میلاد حضرت محمد به همه ی دوستای مجازی مبارک باشه

همین جا به همه ی دوستای گلی که تو کامنتا تبریک گفتن تشکر میکنم و بهشون تبریک میگم این روزو




adsl

سلام

بلاخره ما هم رفتیم دنبالش

از کارت خریدن راحت شدیم

با اجازتون دیشب وصل شد

خیلی راحت شدیم

ای دی اس ال جان به خونه خودت خوش اومدی

قدم رنجه نمودی

قربون او 2 تا  چشم چشمک زنت برم

بحث سیاسی

سلام

اقا امان از این بحث های سیاسی بین زن و شوهرا

که تمومی هم نداره

هی پشت دستمو داغ میکنم هیچی نگم اما باز...

بخدا گاهی اقایون خیلی بی منطق میشن و وای به روزی که با منطق هم پیش میرن

یکی از اون زن و شوهرا من و اقای همسر هستیم

داستان اینه که اقای همسر به علت بی احتیاطی خودش کارت سوختش از کار افتاده

و الان تا دوباره یکی دیگه صادر بشه باید ازاد بنزین بزنیم

دیشبم میخواستیم از خونه مامان اینا بیایم باید بنزین میزدیم

همیشه ۲۰ لیترو با ۲۰۰۰ تومن میزدیم

اما دیشب ۲۰ لیتر بنزینو با ۸۰۰۰ تومن زدیم

و گویا خیلی زور داشته واسه اقای همسر

و کلی فحش ناب نثار جد و اباد مملکت کرد

منم ناراحت شدم و بحث ادامه دار شد اما

باز هم این وسط نه برنده ای پیروز میدان شد و نه بازنده ای در میان بود

پیروزی واقعی از ان پرچم های سفید صلح ما بود که تو اوج بحث یک دفعه بالا میرن طبق معمول


تبریک

سلام

امروز اغاز امامت اما زمانه

این روزو به همه منتظرای واقعیش تبریک میگم

امید که ما هم روزی ظهورشو ببینیم

.

.

.

امین