با من بمان

جهان اهنگ او دارد.تصمیم تو چیست؟قدم در راه گذاشته ای

با من بمان

جهان اهنگ او دارد.تصمیم تو چیست؟قدم در راه گذاشته ای

بحث سیاسی

سلام

اقا امان از این بحث های سیاسی بین زن و شوهرا

که تمومی هم نداره

هی پشت دستمو داغ میکنم هیچی نگم اما باز...

بخدا گاهی اقایون خیلی بی منطق میشن و وای به روزی که با منطق هم پیش میرن

یکی از اون زن و شوهرا من و اقای همسر هستیم

داستان اینه که اقای همسر به علت بی احتیاطی خودش کارت سوختش از کار افتاده

و الان تا دوباره یکی دیگه صادر بشه باید ازاد بنزین بزنیم

دیشبم میخواستیم از خونه مامان اینا بیایم باید بنزین میزدیم

همیشه ۲۰ لیترو با ۲۰۰۰ تومن میزدیم

اما دیشب ۲۰ لیتر بنزینو با ۸۰۰۰ تومن زدیم

و گویا خیلی زور داشته واسه اقای همسر

و کلی فحش ناب نثار جد و اباد مملکت کرد

منم ناراحت شدم و بحث ادامه دار شد اما

باز هم این وسط نه برنده ای پیروز میدان شد و نه بازنده ای در میان بود

پیروزی واقعی از ان پرچم های سفید صلح ما بود که تو اوج بحث یک دفعه بالا میرن طبق معمول


نظرات 7 + ارسال نظر
غزلک یکشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:04 ق.ظ http://golemamgoli.blogsky.com/

حیف از لحظه های قشنگ نیست؟؟...

گند بخوره به هر چی سیاسته...

غزلک یکشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:05 ق.ظ

نه گلم

خوشم نمیاد از بازی

ممنونم از دعوتت

سعیده یکشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:00 ب.ظ http://ashkehasrat.blogsky.com

سلام مریم جان

ممنونم که بهم سر زدی

چشم دفعه ی بعد که خواستم اپ کنم سعی خودمو میکنم

تااز امیدوار بودنم بنویسم.به حرفت گوش میکنم.

fariba یکشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:40 ب.ظ http://www.heghoogh210.blogfa.com

سلام مریم گل.راست میگی امان از این بحثهای سیاسی که تو تفریح وجشنم ولمون نمیکنه وانگار که همه علوم سیاسی واقتصاد خوندن که نظر میدن البته فک کنم همه جا اینجور باشه ولی شدتش کشور ما بیشتره بیشتر قشر کشورهای پیشرفته طبقه متوسطه واسه همین علاقه ای به ریسک ندارن ولی مردم ما در هر صورت دخیلن تو همه چی.راستی مریم جون ممنون میشم اگه دعوتنامه بفرستی ولی اون آدرسی که دادی رفتم متن انگلیسی بود چون وقت اینترنتم کم بود وقت نکردم باهاش وربرم یاد بگیرم ولی امیدوارم سرور جدیدو بتونم

مریم یکشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:11 ب.ظ http://raz-e-man.blogfa.com

نتیجه ی اخلاقی : دختره گلم بحث نکن....
به همین سادگی! وقتی برنده و بازنده در کار نیست آدم چرا اوقاتشو تلخ کنه آیا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نه دیگه...من به هیشکی امضا نمیدم :-)

fariba دوشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:53 ق.ظ http://www.heghoogh210.blogfa.com

سلام مریم جون منو ببخش راجع به زنهای خانه دار بی ادبانه صحبت کردم ولی شما یه زن درس خونده وامروزی هستید وبنا به دلایل موجهی سر کار نرفتید حرف من با اونایی که کار مناسب گیرشون میاد حتی طرف شوهرم نکرده ولی میبینی چند سال دیگه دولت نمیذاره بره سر کار به خدا به اینا هیچی نگی همینجور میشه نمونش مهریه عندالاستطاعه واجازه چند زنی بدون رضایت زن وقانونهای جدید دیگه.واینکه شما شاید به تازگی ازدواج کردید که از محیط یکنواخت خونه خسته نشدید آخه اونهایی که سالیان ساله خونه نشینن وکارهای یکنواخت میکنن خیلی ناراضین ومیگن سخت ترین چیز اینه که فک کنی غذا چی بپزی اکثرا کار خونه کردن زنو ساده میدونن وزنها بی حقوق کار روزمره میکنن ولی مردها تو اداره های ایران جوک تعریف میکنن شبم دیر میان طلبکارم هستن.

آرش چهارشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 07:35 ق.ظ

اینو بدونید همیشه حق با آقایونه....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد