با من بمان

جهان اهنگ او دارد.تصمیم تو چیست؟قدم در راه گذاشته ای

با من بمان

جهان اهنگ او دارد.تصمیم تو چیست؟قدم در راه گذاشته ای

بازم دعوا

دیشب باز یه دعوای تاریخی کردیم

با این تفتوت که مامان من و بابام هم پاشون به این بچه بازیه ما باز شد

البته من چیزی نگفتم

همسری زنگ زد بهشون

منم خیلی چیزارو مجبور شدم بهشون بگم

همش هم سر بچه بازیه همسری بود خودشم قبول کرد

اما چه فایده که اویزه گوشش نمیشه

حالا جالبه مقصر اصلی خودشه همه چیزو میخواست بچسبونه به من

خلاصه اخرش اونجا ختم شد که زن و شوهر دعوا کنن ابلهان باور کنن

نظرات 4 + ارسال نظر
سپیده یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:25 ب.ظ http://dardodelhayeman.persianblog.ir/

چرا دعوا...
این جمله اخرت رو قبول دارم
اما عزیزم نزار پای خانواده هاتون در هر شرایطی به دعواهاتون باز شه...
همه مردها مثل هم هستن همیشه دیواری کوتاه تر از زن گیر نمیارن

دعوا نمک زندگیه
اره جدی دیوار کوتاه که هیچی ما همینجوری گردنمون از مو باریکتره

سپیده یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:26 ب.ظ http://dardodelhayeman.persianblog.ir/

چرا دعوا...
این جمله اخرت رو قبول دارم
اما عزیزم نزار پای خانواده هاتون در هر شرایطی به دعواهاتون باز شه...
همه مردها مثل هم هستن همیشه دیواری کوتاه تر از زن گیر نمیارن

ساره دوشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:29 ب.ظ http://www.nasimaa.blogfa.com

از این دعواها و کل کل کردنا تو زندگی همه هست عزیزم..حل میشه همه چیز..مریم جون چند باری اومدم وبلاگت ولی خیلی دیر قالبت باز میشه و گاهیم اصلا باز نمیشه..

امیدوارم
باشه چک میکنم

مرضیه یکشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:03 ق.ظ

کاش نمیذاشتی به مامانت زنگ بزنه....

جلوی من زنگ نزد
اما به نفع من تموم شد خدارو شکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد