با من بمان

جهان اهنگ او دارد.تصمیم تو چیست؟قدم در راه گذاشته ای

با من بمان

جهان اهنگ او دارد.تصمیم تو چیست؟قدم در راه گذاشته ای

مهمونی

وای خدا به دادم برسه

فردا کلی مهمون دارم

اونم از اون مهمونای رودربایستی دار

اونم از فامیلای اقای همسر

خدایا چقد کار دارم

اونوقت اومدم یه سری اینجام بزنم

اخه دختر برو به کارات برس

اخ دستم که بریدم حالا بقیه کارارو هم باید با مشقت تموم کنم

مامان اینا هم قرار بود بیان اما نمیتونن بیان

حالا من تنهایی کلی بهم سخت هم میگذره

وای دختر برادر شوهر  میاد خدا کنه اذیت و کثیف کاری نکنه تحملشو ندارم

مادر پدرش که هم که دیگه بدتر

مادر شوهر یه زنگ هم نزد تعارف کنه بگه بیام کمکت یا بگه خودتو تو زحمت نندازی

چشمش کردم بس که ازش تعریف کردم


نظرات 4 + ارسال نظر
سپیده پنج‌شنبه 6 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 06:14 ب.ظ http://selena0cute.blogfa.com/

سلام عزیز دلم
خسته نباشی گلم
ایشالا همه کاراتم میکنی اونم به بهترین نحو ممکن
کمک خواستی من هستم! با مادرشوهر میایم کمکت

ممنون از لطفت
حتما بیا با مادرشوهرتم بیا

مرضیه پنج‌شنبه 6 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:25 ب.ظ

آخه دختر برو به کارات برس


امین جمعه 7 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:02 ب.ظ http://otaghak.blogsky.com

خوش به حالتون که درد و غمتون فقط همین چیزاست...

اخی
دردو غمه شما چیه؟

جوجوک شنبه 8 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:35 ق.ظ http://arteen.mihanblog.com

مهمونی طرف خودت باشه که آسونه
مهمونی طرف فامیل شوهرها .....
بچه های بی ادب و لوس و ...
:-((
خدایا
مرسی بابت لطفت گلم
بوس

اره
اونم از اون مهمونایی که دست به سیاه و سفید نمیزنن و فقط فضولی میکنن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد