با من بمان

جهان اهنگ او دارد.تصمیم تو چیست؟قدم در راه گذاشته ای

با من بمان

جهان اهنگ او دارد.تصمیم تو چیست؟قدم در راه گذاشته ای

انچه گذشت

پنج شنبه و جمعه رو هم در خانه بودیم

البته پنج شنبه عصر یکی از دوستای اقای همسرزنگید با هم بریم بیرون من شیرینه ارشد قبول شدنمو بهتون بدم

خلاصه که ساعت ۶.۵ رفتیم دنبالشون و اولش رفتیم شهر بازی

خوش گذشت و بعدش هم رفتیم یه پیتزایی کلی باز خوش گذشت

و بعد هم به پیشنهاد اقای همسر اومدیم خونه ما تا چای و تنقلاتی بخوریم

و تا ساعتای ۱ با هم بودیم

جمعه هم خونه خاله ی اقای همسر دعوت بودیم که نرفتیم ولی من خیلی خیلی دلم میخواست برم

و جمعه رو از صبح تا شب به امر شریفه کدبانوگری گذروندیم

دلم بی نهایت واسه بابا مامانم و داداشیم تنگ شده

خیلی خیلی

از عید فطری ندیدمشون

الان همووجوور بغض تو گلومه

نظرات 5 + ارسال نظر
مریم شنبه 10 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:21 ب.ظ http://raz-e-man.blogfa.com

الهی من قربونه دله کوچیکتو اون بغضه تو گلوت بشم :-*
کامنت بعدی رو که میذارم واست تایید نکن

مرسی
ok

lvdl شنبه 10 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:24 ب.ظ http://raz-e-man.blogfa.com

دوست جونم اومدم دعوتت کنم به بلاگه جدیدمون... روزهای ابریشمی منو همسرم با وجوده شما لذتبخشتر میشه... اگه دعوتمونو قبول کنی خوشحال میشیم...
منتظریم...
ruzhaye-abrishami.blogfa.com

نینی ترین داداش دنیا (داود) شنبه 10 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:53 ب.ظ http://www.windowsvista.blogfa.com

´¸.•*¨) ´¸.•*¨) ´¸.•*¨) ´¸.•*¨)
,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-•~-.¸,.-~*
╗═══════════════╔
..(>''''''''''''<)...(>''''''''<)
...(=* : *=)... .(=' : '=)
=(,,,)==(,,)==(..)=(,,)=
♥....Nini ღ♥ღ Dadashi....♥
╝═══════════════╚
سلام گل من .. خوبی ... بخدا وبلاگ قشنگ که چه عرض کنم واقعاً ماهی داری .... مثل خودت که ماهی .... کلی هم استفاده کردم ...
امید وارم در تمام مراحل زندگیتم موفق و پیروز باشی ...
ضمناً خوشحال میشم اگه دوست داشتی بعد Update کردن وبلاگت اس ام اس بده
حتماً بهت سر میرنم. (09353394450) . . . . التماس دعا گلم .

فدای مهربونیات ...

´¸.•*¨) ´¸.•*¨) ´¸.•*¨) ´¸.•*¨)
,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-•~-.¸,.-~*

______________&&&____&&&
______________&&&____&&&
______________&&&____&&&
______________&&&____&&&
______________&&&____&&&
&&&&&&&______&&&____&&&
&&&&&&&______&&&____&&&
_____&&&______&&&_____&&&&&&&&&________&&&
_____&&&______&&&_____&&&&&&&&&________&&&
&&&&&&&&&&&&&&&____________&&&_________&&&
&&&&&&&&&&&&&&&____________&&&_________&&&
_______________________________&&&________&&&
______________________________&&&&&&&&&&&&&
______________________________&&&&&&&&&&&&

&&&
&&&______&&&&&______&&&&&&&
&&&______&&__&&_____&&&&&&&
&&&&&&&&&&&&&_____ &&&
__________&&&________&&&
__________&&&________&&&&&&&
____&&____&&&_______&&&&&&&
____________&&&
_____________&&&
______________&&&&

کمدی - تراژدی های خاله سوسکه شنبه 10 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:24 ب.ظ http://www.khaalesooske.blogfa.com

خب با اینکه بیشتر این دو روز رو تو خونه بودی زیاد هم بد نگذشته . البته اگه از قسمت دلتنگی ها بگذریم که من خودم هم همیشه دچارش هستم و تو بهترین شرایط هم باشی یهو دلتنگی بیاد داغون می شی .

اره
ولی خدایی بد دردیه تنهاییو بی کسی

سپیده یکشنبه 11 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:01 ق.ظ http://selena0cute.blogfa.com/

عزیزم بغض نکن قوربونت برم
ایشالا به زودی میبینیشون
خوشحالم که بهت خوش گذشته عزیزم

ممنون
مرسی گلم
با وجود دوستایی مثل تو تحمل میکنم این دوریارو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد