با من بمان

جهان اهنگ او دارد.تصمیم تو چیست؟قدم در راه گذاشته ای

با من بمان

جهان اهنگ او دارد.تصمیم تو چیست؟قدم در راه گذاشته ای

اینا بزرگ بشن چی میشن؟؟؟

رفتم سوپری چیزایی که میخواستم رو بخرم

فروشنده داشت حساب میکرد که توجهم به 2 تا پسر دوم سوم دبستانی جلب شد

یکیشون داشت به اون یکی میگفت (با یه حالت مکارانه ای) : به مامانت بگو میرم خونه دوستم که تکلیفامونو با هم بنویسیم بعد بیا با هم ببینیم یا بریم(اینجاشو خوب نفهمیدم)اما خوب مهم این بود داشتن نقشه میکشیدن که زیر ابی برن حالا کجا خدا میدونه

بعد اقاهه گفت اینقدر میشه و منم پولو دادم  و دم اخری یه خنده شیطنت امیزی به همون پسره که توطئه رو میچید کردم و اومدم

که متوجه شدم اونام دارن پشتم سرم میان

1 دقیقه ای پشت سرم بودن که داشتن پچ پچ میکردن

که یهو شروع کردن به خوندن:اهای اهای اهای خانووم خوشگله

حالا 10 بار اینو میگفتن انگار فقط همین قسمت ترانه رو بلد بودن

منم فقط میخندیدم و به راهم ادامه میدادم

یه دختره از کنارم رد شد یه نگاه مشکوکی بهم کرد که یعنی واسه چی میخنده واسه خودش؟

بعد با خودم فکر کردم اشکال از کجاست بچه های دبستانیه ما اینجور جسور شدن؟؟

از الگو های نامناسبی که دارن؟

از ماهواره و اینترنت؟

از فارسی وان؟

از جامعه ی فاسدی که داریم؟

از پدر مادرای غرق شده تو هزارتا مشکله کوچیکو بزرگ که فکر تربیت بچه شون شده فقط یه بله و شما گفتن و با یه دروغ کوچیک میشه دورشون زد؟

 یا از بلوغ زود رسی که همه ی این نکاته بالا عاملشن؟

------------------------------------------------------------------------------------------------

به هیچ عنوان نمیتونم حسی که با این اهنگ وبم بهم دست میده عنوان کنم

حتما گوشش کنین



نظرات 6 + ارسال نظر
بهمن چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:40 ق.ظ

سلام مریم خانم شما متاهل هستید ازوداج کردید داستان و خاطرات جالبی بود فقط شما هال کدوم استان و شهر هستید

مریم چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:16 ب.ظ http://raz-e-man.blogfa.com

دلیلش هر چی که هست خدا به ما رحم کنه و کمکمون کنه که بچه هایه خوبو نجیبی تحویله جامعه بدیم...
به نظرم تمام این دلایلی که گفتی یه جورایی تاثیر گذارن..

الهییییییییییییی امین

باران چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:37 ب.ظ http://baran-sara52.blogfa.com/

از ماست که بر ماست

نمیدونم شاید

سپیده پنج‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:27 ق.ظ http://selena0cute.blogfa.com/

سلام عزیزم کدوم آهنگ؟
چی بگم اینا که گفتی چیزی نیست!
من خیلی چیزای وحشتناکی میشنوم
از پسر بچه ای که پنجمه و بلوغ شده و دوستای کوچیکشو میبره دستشوئی!
خدا به پدرو مادرا رحم کنه با این جامعه کثیفیکه ما داریم
خیلی باحال بود :آها آهای خانم خوشگله!!!!

پایینه وبمه
اره جدی راست میگی این در مقابل خیلی چیزا چیزی نبود
اما خوب اینم نمونه ای بود از همین جامعه کثیف
خدا واقعا رحم کنه

سپیده پنج‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:28 ق.ظ http://selena0cute.blogfa.com/

آهان دیدم پائین صفحه
دو روزه این آهنگو از صبح دارم روزی صد بار بیشتر گوش میدم
خیلی خیلی باحاله مریم
دستت درد نکنه

ای ول به این سلیقه مشترک
فدات شم
من که 24 ساعته گوش میدم
موزیک ویدئو که دیگه خیلی با حال تره

سیـــ وش پنج‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:40 ب.ظ http://spakseresht.com

جامعه ای که زیادی خفقان داشته باشه
کثافت ازش میزنه بالا

نگو اینجور گریش میگیره ادم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد