با من بمان

جهان اهنگ او دارد.تصمیم تو چیست؟قدم در راه گذاشته ای

با من بمان

جهان اهنگ او دارد.تصمیم تو چیست؟قدم در راه گذاشته ای

تغییراته خانه ما

طی یک عملیات انتحاری و به پیشنهاد اقای همسر دکوراسیونه هال پذیرایی رو تغییره اساسی دادیم

فقط هم خودموون دو نفری همه کارارو کردیم

و حسابی هم انرژی از دست دادیم

خیلی خیلی از قبل بهتر شد

الان کلا فضای وسط کاملا باز شده

قربونه اقای همسر برم که اینقدر با ذوقه

جدا با ذوق و شوق بودنه اقایون تو خیلی زمینه ها ی زندگی خیلی عالیه

اون بعضی زمینه هاشم که خوب نیست واسه اینه که دخالت تو کار خانوما میشه

خلاصه که همسری کلی ذوقو سلیقه از خودش در کرد هموووجووور

ما هم تصدیق میکردیم همووجوور

ولی تقریبا اخرای کار بود که اقای همسری مجروح شد

پاشنه پاش محکم خورد به گلای نقره آینه عروسیمون و پاش یه چاک کوچولو برداشت اما عمیق

و نتیجه این شد بقیه کارارو اقا با یه لنگ تو هوا انجام میداد که شده بود خوراکه خنده من

(اره میدونم خیلی بدجنسم)

سر عصر هم یه عصرونه مقوی زدیم به رگ و یه خورده مسخره بازی در اوردیمو و خوشگل موشگل کردیم و رفتیم بیرون شام خوردیمو یه چرخی بیرون زدیم و اومدیم خونه

اقای همسر در بدو ورود به خونه:میگما مریم خیلی خوبه که ادم اینجوری روحیه میگیره وقتی وارد خونه میشیم فکر میکنی خونه مونو عوض کردیما

منم هموووجوور گفتم بله شما درست میگی

این بود خاطراته یه روز تعطیله ادینه



نظرات 3 + ارسال نظر
امین شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:43 ب.ظ http://otaghak.blogsky.com

سلام دوست من.وبلاگ زیبایی داری.به من هم سر بزن.اگه دوست داشتی تبادل لینک کنیم،منو با عنوان زیر قرار بده بعد خبرم کن تا منم تورو لینک کنم:

.•:*`¨*:•. اتاقک .•:*¨`*:•.

چشم حتما

احسان یکشنبه 4 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:21 ق.ظ http://thelife.blogsky.com

چه جالب !
آقای همسر معماری خوندن ؟

نه اتفاقا ایشون مکانیک خوندن
و کارشون هم همینه
اما روحه لطیفی داره بچم

امین یکشنبه 4 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:59 ب.ظ http://otaghak.blogsky.com

ممنون ار لطفت. منم لینکت کردم
قدر آقای همسرتو بیشتر بدون! هم رشتۀ خودمه :)

چون هم رشته ی شماست قدرشو بدونم؟؟؟؟
البته ایشون در زمینه گربه رقصوندن هم مهارت خوبی دارند
که اونم کمابیش جزی از زندگیه ماست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد