با من بمان

جهان اهنگ او دارد.تصمیم تو چیست؟قدم در راه گذاشته ای

با من بمان

جهان اهنگ او دارد.تصمیم تو چیست؟قدم در راه گذاشته ای

خواب

اقا خواب دیده

خواب دیده زن گرفته

البته میگه مجرد بودم

بعد از عروسی متوجه میشه که عروسش ادمه نرمالی نیست و افسرده است و اصلا حال و حوصله ی هیچی رو نداره

بیشتر از این توضیحی نمیده

من هم چیزه بیشتری نمیپرسم و میخندمو چپ چپ نگاهش میکنم

میگه از خواب که بلند میشم خدا به خاطر داشتنه تو شکر میکنم

---------------------------------------------------------------------------------------

کسایی که تعبیر خواب بلدن خواهشا تعبیر راستکیه این خوابو بگن تا بنده هم از حقیته انچه در انتظارمه بیشتر مطلع شم

نظرات 4 + ارسال نظر
جوجوک چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:36 ب.ظ http://arteen.mihanblog.com

تعبیرش اینه داری عاشق می شی
:-))
من تعبیر خواب بلد نیستم
ولی خودت را ناراحت نکن و جدی نگیر
باشه؟
بوس بوس

ای شیطوون
خواستی بگی شوشو داره عاشق میشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
باشه حتما
منم بوس

س چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:51 ب.ظ http://selena0cute.blogfa.com/

سلام عزیزم
احتمالا شب شام زیاد خوردن!
خودتو ناراحت نکن فقط اگه بدخواه مدخواه داشتی منو خبر کن

اره ممکنه
فدای تو بشم من

جوجوک پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:38 ق.ظ

نه جیگرت را بشم
منظورم این بود که شوشو شام زیاد خورده بود
:-)
جالبه من هم خواب دیدم آتش گرفته ام
:-(
حالا بگو تعبیر خواب من چیه؟
البته آخرش آتش خاموش شد
ولی ترسناک بود
بوووووووووووووووووس

اهان شاید
وای
تعبیرش اینه که دشمنات اتیش میگیرن

مریم پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:31 ب.ظ http://raz-e-man.blogfa.com

تعبیرش اینه که باید قدره تورو بیشتر بدونه...
منبع تعبیر : خودم!

مرسییییییییییییییییییییییییییییییی
ای ول به خودت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد