با من بمان

جهان اهنگ او دارد.تصمیم تو چیست؟قدم در راه گذاشته ای

با من بمان

جهان اهنگ او دارد.تصمیم تو چیست؟قدم در راه گذاشته ای

واسه تو مجرد

اگه کله حواستو تو همه ی مراحل زندگی جمع کنی و ذره ای تو مسیر زندگی منحرف نشیو همیشه سعیت این باشه که ارامش به وجود بیاری
اما

اگه مهمترین قسمت زندگی که انتخاب درست و اساسی شریکته رو حتی یه کوچولو بهش اهمیت ندی و تو دلت بگی با عشق درست میشه موفق نمیشی


---------------------------------------------------------------------------------------------------

پسرا و  مخصوصا دخترای دمه بخت خیلی حواسشونو جمع کنن

تورو خدا این قضیه انتخاب همسر هم شان و هو اعتقادرو خیلی جدی بگیرین

ببینین چقدر دارم میگم

بخدا مهم ترین چیز تو ازدواج انتخاب درسته

عشقو دوست داشتن نمیگم عادی میشه اما انتخاب نادرست عشقو تحت تاثیر خودش قرار میده

نظرات 3 + ارسال نظر
نوین سه‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:38 ب.ظ http://heydarbaba.javanblog.com

سلام دوست خوبم .وبلاگ خیلی قشنگی دارین .خوشحال میشم اگه مایلید با هم تبادل لینک داشته باشیم.من رو میتونید با اسم شهریار لینک کنید و بهم خبر بدین که شما رو به چه اسمی لینک کنم

مرضیه سه‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:45 ب.ظ

مریم

حرفت صد در صد درسته... ولی زیاد خودتو سرزنش نکن... الان باید برای مشکلاتت راه حل مسالمت آمیز پیدا کنی. به قول شاعر:
برنامده و گذشته فریاد نکن!

سرزنش میکنم
چون لحظه ای که شک اومد سراغم رو به شکم خندیدم
الان باید به این اوضاعم بخندم

[ بدون نام ] چهارشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:48 ق.ظ

با آخرین جمله ات 100% موافقم گلم
دوستت دارم

فقط با اخرین جمله؟؟؟؟؟
واسه چی اسمی از خودت نمینویسی؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد