با من بمان

جهان اهنگ او دارد.تصمیم تو چیست؟قدم در راه گذاشته ای

با من بمان

جهان اهنگ او دارد.تصمیم تو چیست؟قدم در راه گذاشته ای

کاش میشد

اینقدر دلم میخواد بر میگشتم به دقیقا تابستون ۸۲

وای که چقد خوش بودم و رها

چقدر تو اون چارجوب مشخص شده از طرف مامان بابام ازاد بودم

چقدر شبا خوش میگذشت بهم

اخ که چه دورانی بود

بیدار بودن شبونه تا دمه اذان صبح

چت کردنای وقت و بی وقت شبونه و روزانه

نصیحت کردن و نصیحت شنیدن و درس گرفتن

الانم دلم اون دوران رو میخواد

 دوستای ایترنتی

یه سنگ صبور

چمیدونم شاید از لاکم بیرون میومدم

----------------------------------------------------------------------------------------

بعدا نوشتم:من میخوام فقط فقط برگردم به همون دوران-یعنی التهاب اون دوران رو با هیچ چیز نمیشه معاوضه ش کرد

کاش یه غول چراغ جادو میومد سراغم(بگو حالا تو اول چراغو پیدا کن تا غولی بیاد سراغت)اونوقت تنها خواستم همین بود و بس

نظرات 8 + ارسال نظر
مرتضا یکشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:59 ب.ظ http://fanoosedaria.blogsky.com/

آنچنان منتظرم
آنچنان منتظرنامه ای از سوی توام
که اگر نامه رسان گرگ بیابان باشد
دشمن جان باشد
قدمش می بوسم
تا که دلباخته بره شود
بهترین عاشق این دره شود
واگر در نامه بنویسی چیزی
همه احساس تورا
در همان صفحه بی حرف وکلام
موبه موخواهم خواند
به رهت خواهم ماند
نامه ات خواهم خواند
بهر من نامه بده
بهر من نامه بده



شعرای وبت همشون قشنگن

مریم یکشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:09 ب.ظ http://raz-e-man.blogfa.com

پس من اینجا هویجم؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!
دوست اینترنتی بهتر از منم پیدا میشه؟؟؟؟؟؟

استغفرالله این چه حرفیه
بابا تو که الان سرت به هادیت حسابی گرمه
وقت نمیکنی جیجل
تی فدا

غزلک یکشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:36 ب.ظ

مریم جان

امیدوارم لاکت بشکنه. دوست داشتم سنگ صبورت باشم ولی شرایطم اجازه نمیده، شاید اگه سه ماه پیش بود...

میگم حالا که لاک داری، ما باید بهت بگیم لاکی جون؟ ؛)

ممنون غزلک جون
تو و مریم همیشه منو همراهی کردین
من به همین همراهیتون کلی دلبندم
شما مختاری هر چی خواستی بگو

فریبا دوشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:55 ب.ظ http://www.heghoogh210.blogfa.com

سلام مریم گلی جونم خیلی دلم واست تنگ شده بود اگه وقت داشتم با حوصله تر نظر میدادم بازم بیا خواهر نازنینم.

فاطمه سه‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:10 ب.ظ http://sarahoseyni.blogfa.com

سلام ابجی مریم نماز روزه ات قبول امروز دلم برات تنگ شداومدم سربزنم دیدم ابجی گل من تو لاک رفته چرا عزیزم
ناراحت نبینمت الان ماه دعا به جا تو لاک رفتن پاشو دعا کن که خدا مشکل همه رو حل کنه افرین پاشو از لاک بیا بیرون

سلام
ممنون ابجی فاطمه
چشم شما مارو دعا کن بلکه ادم شدم

سپیده سه‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:14 ب.ظ

سلام مریم گلی
ممنونم از راهنماییت عزیزم جوابتم همونجا گذاشتم


هر دورانی لطف خودشو داره... سال دیگه هم میگیم کاش الن پارسال بود!

سلام سپیده جان
خواهش
اره اینو کاملا باهات موافقم

آهنگ-گر جمعه 5 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:57 ق.ظ http://jabermahabadi.blogfa.com

سلام مریم خانوم
حضرت علی میگه که ما انسانها بین العدمین هستیم یعنی گذشته ای که نیست و آینده ای که نیست.
به فکر امروز باش خواهر جان!
طول عمر دست ما نیست اما اگر به فکر امروز و اکنون باشی و تلاش کنی میتونی عرض زندگیت رو زایش و افزایش بدی. عریض زیستن هم میسر نمیشه مگر با کناره گرفتن از سطح و سطحی ها و زدن به عمق و ارتفاع؛ پای بر زمین گذاشتن و سر به آسمان افراشتن؛ یعنی یک زندگی پیامبرانه و دلیرانه؛ یعنی دست و دل و ذهن و زبان شستن از عادت ها و مصلحت ها؛ تن ندادن به تلخی ها و کوبیدن بر سر و صورت و سیرت ستم و ستمگر.
جریده رو که گذرگاه عافیت تنگ است/پیاله گیر که عمر عزیز بی بدل است-نه من ز بی عملی در جهان ملولم و بس/ملالت علما هم ز علم بی عمل است
درود بر شما

سلام
ممنون از راهنماییت و حرفهای قشنگت
بله شما درست میگی
کلی هب نوشتت فکر کردم
بازم ممنون

s سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:34 ب.ظ http://guilty.blogsky.com

uhum , nemidunam chera manam dus daram ghadimaro ,, khuneye pedari , chataye shabune , dustiaii ke ba net shuru shodan bad ham ba net tamum shodan ,,,, un moghe shayad ziad baram jaleb nabud vali alan fekresho mikonam mibinam ghashang budan !

اره
واسه منم اون روزا الان خیلی قشنگ شدن خیلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد