با من بمان

جهان اهنگ او دارد.تصمیم تو چیست؟قدم در راه گذاشته ای

با من بمان

جهان اهنگ او دارد.تصمیم تو چیست؟قدم در راه گذاشته ای

از دیروز تا امروز

دیروز باشگاه بودم که اقای همسر زنگ زد که یکی از دوستام با مامانش اینجان و منم تعارف کردم که بیان یه سر پیشمون

از ۱۱ تا ۲ همه چی رو مرتب کردم و از مهمونا پذیرایی کردم

که ساعتای ۴ هم مامان اقای همسر زنگ زدن که دارم میام اونجا

مهمونا که ساعت ۵ رفتن و مامان اقای همسر ساعت ۸ اومد

الانم اینجاست و ما در خدمتشون

اهان اینم بگم در مورد تاثیرات مثبت سریال محبوب سفری دیگر:

مامان اقای همسر هر سری که میاد اینجا امکان نداره دست خالی بیاد

دیشبم اومده یه جعبه داد دستمون

چیه؟

حدس بزنید!!!

از این دکوری و تزیینی های خونه ایزابل

ایزابل که معرف حضورتون هست؟

حالا اون جعبه چی توشه؟الان میگم

درش اوردیم:یه ظرف استوانه ای پیرکس که توشو ۴ تا سیب سرخ تزیینی پر کرده بود

حالا یادتون بیاد سریال سفری دیگر رو که یه همچین چیزیو تو خونه ایزابل دیدین

بعد مادرشوهرم میگه

میخواستم مثل تو خونه ایزابل سیب سبز باشه توش اما فروشنده سیب سبز ۳ تا بیشتر نداشت.


منو اقای همسر

ای به این مادر شوهر به روز

زنده باد

-------------------------------------------------------------------

مادر شوهر ما بیچاره سرگرمیه خاصی که نداره تمومه زندگیش همین فارسی وان شده

حالا خداکنه از اون سریال در جستجوی پدر الگو نگیره یه وقت که....

نظرات 2 + ارسال نظر
سایه دوشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:43 ق.ظ http://godmother.blogsky.com

وااااای چه مارد شوهر خووووووبی
خدا خیرش بده فارسی وانو

اره دیگه
خدا طول عمر به فارسی وان بده

مهدی لقمانی ۞●(دفتر عشق)●۞ دوشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:53 ق.ظ http://daftareshghe.blogsky.com

هر چه تو را نگاه میکنم سیر نمیشوم
با داشتن تو ، حتی با غصه های بازی این زمانه پیر نمیشوم
تو به من محبت برسان ، من با بی محبتی هیچکس دلگیر نمیشوم
تو تنها در قلب من باش ، در این راه نفسگیر زندگی ، همنفسم باش
قلبم با قلب هیچ غریبه ای درگیر نمیشود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد