با من بمان

جهان اهنگ او دارد.تصمیم تو چیست؟قدم در راه گذاشته ای

با من بمان

جهان اهنگ او دارد.تصمیم تو چیست؟قدم در راه گذاشته ای

بهونه میخوایم

سلام

اخه چرا ؟

چرا باید ارامشه زندگیمونو به خاطره چیزای بی ارزش به هم بزنیم

تو که میدونی من دلم ازش صاف و راضی نمیشه

واسه چی میخوای من بی خیال شم

اون بچه هم دست پرورده همون مادره و حرفهای همون مادر تو گوششه

کاره دیشبتم مثله خیلی کارای دیگت اضافی بود

لزومی نداره اینجوری عرض ارادت داشته باشی

باور کن خودتو با این کارات پایین میاری و به دنبالش منو

کی باشه که دیگه اینقد به فرعیات اهمیت ندی؟کیییی؟


----------------------------------------------------------------------------------------

دیشب با اقای همسر قهریدیم

یعنی ایشون قهریدن

وای وقتی که قهر میکنه میشه یه بچه 5 ساله

یعنی میگم 5 ساله چون واقعا مثله پسر داییم که 5 سالشه و قهر میکنه -دقیقا همونجوری می قهره

کله جریانو که نمیگم یه اشاره ای میکنم

میخواست یه کاری بکنه منم باهاش مخالفت کردمو اونم اون کارو نکرد اما در عوض با من قهر کرد

چه جور قهری!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

الان میگم

شام اوردم نخورد-هندوونه اوردم نخورد- لبلسلشو خودش رفت  با دست شست


از همه بدتر

ساعت 10.5رفت رو حیاط تنها خوابید

اخه من روی حیاط چون مارمولک داره میترسم برم و بخوابم

منم فاصله ها دیدم و خوابیدم

نتیجه کاره دیشبم این شد که منم صبحانه پا نشدم اماده کنم

صبح هم که بیدار شدم فکر کنم خودش یه چیزایی خورده

فکر نکنید چون میخواستم بد جنسی کنم صبحانه اماده نکردم

چون احتمال دادم اگه اماده کنم مثله دیشب چیزی نمیخوره این کارو نکردم که لااقل صبحانه بخوره

---------------------------------------------------------------------

به نظرتون این قهر ما تا کی ادامه داره؟

یه بهونه واسه اشتی بهم بگین لطفا

تا باشه از این قهرا باشه اخه زحمت من که کمتر شده

ولی نه شوخی کردم قهر اصلن خوب نیستاااااااااااااااااااااااااااااااا

-----------------------------------------------------------------------------------------------

بعدا نوشتم: این اولین قهره طولانیه ما تو این چند ساله

یعنی نهایت قهره ما به ۳الی ۴ ساعت میکشید


نظرات 7 + ارسال نظر
الهه پنج‌شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:21 ب.ظ http://hasti-ashegh.blogsky.com

سلام خوبی وب زیبایی داری اگه مایل بودی به من هم سری بزن

مریم پنج‌شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:15 ب.ظ http://raz-e-man.blogfa.com

والا به نظره من واسه قهر باید یه دلیلی باشه نه واسه آشتی!
به همسرت بگو اگه واسم ارزش قائل شدی و طبقه نظر من رفتار کردی دیگه قهرت چیه؟
سعی نکن تو هم متقابل قهر کنی باهاش و چون شام نخورده صبحانه براش آماده نکنی...سعی کن اگه رفت تو حیاط بری پیشش و بگی چون نمیخوام ازت دور باشم با وجوده مارمولک و اینکه میدونی چقدر میترسم اما اومدم کناره تو چون اینطوری احساس امنیت بیشتری دارم...
نذار طولانی بشه و به قهر عادت کنید...

نمیدونم شاید؟؟؟
اره والله ببین تورو خدا
من به خاطره خودش صبحانه درست نکردم گفتم حتما از دست من نمیخوره مثله دیشب -دیگه اینقدر بیرحم و بچه نیستم
نمیخوام قهر کنم اما اون وول وول خوردن کرمه رو چیکار کنم که دلش واسه قهر تنگیده
قهرامون به 3 ساعتم نمیکشید
این اولین قهره طولانیمونه هاااا
چقدر من بی رگم
نه؟؟؟؟؟؟

علی جمعه 15 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:14 ق.ظ http://matroke.blogsky.com

ما که تجربه نداریم ولی میگن که زندگی یعنی همین. زیاد خودتو ناراحت نکن.

غزلک جمعه 15 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:01 ب.ظ http://golemamgoli.blogsky.com

ببین

من اصلا طاقت قهر ندارم... یعنی اگرم طرف مقابلم واقعا از نظرم مقصر باشه، بازم من میرم جلو واسه آشتی... دوستام میگن خیلی بده! میگن یه وقتایی لازمه آدم قهر کنه تا طرف ادب بشه، ولی من نمیتونم... حالا نمیدونم تو چجوری هستی، ولی اگر مثل من بیخودی خودتو معطل بهونه نکن! اگرم طاقتشو داری، وایسا تا خودش بیاد منتتو بکشه :دی

مریم جمعه 15 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:43 ب.ظ http://raz-e-man.blogfa.com

نه عزیزم...بی رگ نیستی فدات شم...گاهی غرور آدم بیش از اون حدی که باید خودشو نشون میده...

فاطمه شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:45 ق.ظ http://sarahoseyni.blogfa.com

سلام
ابجی گلم خوبی
خیلی وقت بود ازت خبری نبود
چه خبر اقای همسر درچه حاله
قهر کردی باهاش بی خیال منم با شوهرم قهرم خسته ام کرده
امید که خوب و خوش و سرحال باشی

فاطمه شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:48 ق.ظ http://sarahoseyni.blogfa.com

سلام
ابجی گلم خوبی
خیلی وقت بود ازت خبری نبود
چه خبر اقای همسر درچه حاله
باهاش قهری بی خیال منم با شوهرم قهرم عادی میشه
مردا قهریشون بهتره
امید که خوب و خوش و سرحال باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد